poniedziałek, 26 listopada 2012

Mała świąteczna inspiracja i coś jeszcze

Po raz kolejny dzisiaj gościłam na blogu UHK Gallery Inspiracje w cyklu Christmas Home Decor z ubrankami na serwetki, serwety. Tutaj tylko zajawka - po więcej zapraszam na blog firmowy. 


A przy okazji chciałam się pochwalić (chociaż to nie ładnie się chwalić), że przybyła do mnie paczuszka z daleka, a w środku takie cuda:
 Cudne kwiaty wykonane ręcznie przez znaną wszystkim Asię.  A kto jeszcze nie miał okazji podziwiać jej przepięknych kompozycji kwiatowej to warto odwiedzić jej blog.
Otrzymałam również taką piękną, klimatyczną karteczkę świąteczną - Asiu ślicznie dziękuję:*
Szkatułkę z zawartością udało mi się wylicytować na aukcji charytatywnej allegro dla Marcinka.
Mój zachwyt nad kwiatami będzie trwał długo, bo żal mi będzie wykorzystywać piękne kwiaty :)
Jeśli jeszcze nie słyszałyście o akcji "Rękodzieła dla Marcinka", a chciałybyście pomóc to warto przeczytać informacje na blogu Marcinka. 
Również Magda Matraszek czuwa nad niektórymi aukcjami dla Marcinka.
2-letni Marcinek czeka na Twoją pomoc!Przyłącz się do nas FB!
Dziękuję za odwiedziny, pozdrawiam 'zaglądaczy'  i życzę miłego, twórczego wtorku. 

6 komentarzy:

  1. Ubranko na serwetkę cudne, sama bym takie chciała :) A kwiatki? Boskie! No i w szczytnym celu wylicytowane.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny serwetnik:) A szkatułka.. wylicytowane istne cudeńka:)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczna obręcz na serwetkę :

    OdpowiedzUsuń
  4. pierścień sporządziłaś cudowny a tej obłędnej komódki i jej zawartości aż zazdraszczam:):):)

    OdpowiedzUsuń
  5. incredibly beautiful.Interesting design cards for guests,really want to learn how to do

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!