niedziela, 18 listopada 2012

Klimat vintage - jaki jest?

Lubię wykonywać prace w tym klimacie, lubię nadszarpnięte, nierówne brzegi, przeszycia, stare zdjęcia oraz wszelkie dodatki. Właśnie taki jest klimat vintage, ma swoje charakterystyczne cechy, które powinnyśmy zachować chcąc wykonać kartkę w tym stylu. Bo nie wystarczy sama vintage fotografia, jeśli nie nie ma odpowiednich dodatków.
Żeby nie być gołosłownym to odsyłam na blog The Shabby Tea Room, gdzie Debbie jasno określiła znane style.
  Swoją kartkę przygotowałam na wyzwanie Artimeno, którego pomysłodawczynią jest OriBella.

Właśnie ruszyło tam nowe wyzwanie w klimacie vintage.
Do wykonania tej kartki użyłam papierów z zestawu Brown Sugar oraz Le Journal, które idealnie nadają się na wszelkie prace w stylu vintage. 
Mam nadzieję, że również przyłączycie się do wyzwania vintage

Przy okazji przypominam, że do końca listopada trwa promocyjna cena w sklepie na niektóre wykrojniki 
m.in. ten bałwankowy
Dziękuje za odwiedziny i zapraszam na zabawę w klimacie vintage




11 komentarzy:

  1. Piękna, postarzana karteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna i bardzo klimatyczna kartka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękna kartka vintage, taka klimatyczna i Twoja :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna karteczka, zachwyciła mnie od pierwszego na nią spojrzenia:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne karteczki, pierwszą jestem zachwycona!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękna, klimatyczna kartka!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!