sobota, 17 listopada 2012

Foil and Alcohol Inks Challenge/ Z alkoholem

Hi all,
Welcome to the next challenge on the blog Our Creative Corner.
Susan challenge is to work with alcohol inks.
Here's a suggestion   "The technique of dripping Alcohol Inks onto Foil has an amazing effect.
  The item you make can be anything; a free standing decoration,  or an element to place onto your project, experiment and have some fun, it is getting close to the silly season, so why not let go and free all those inhibitions and let rip with some colour!"


 I have only one alcohol ink, so I did not have a lot of work. (lool) 

 The resulting simple card with nice words.

 So please join in this week, we always love to see what you come up with for our challenges.  The rest of the projects from the Design Team can be seen here.
Thank you for stopping by.

"Z alkoholem i folią" takie jest nowe wyzwanie na blogu Our Creative Corner.
Muszę przyznać, że Susan mnie zaskoczyła takim tematem, bo ja mam tylko jeden tusz alkoholowy. Kupiłam go dawno po przeczytaniu serii ciekawych artykułów Finn na craftowie.
Tak sobie leżał czerwony tusz w szufladzie, aż do tego wyzwania, a ponieważ nie mam wprawy w takiej twórczości zrobiłam jak zwykle minimalizm!
Dużo się nie napracowałam, dodałam jeszcze zawijaskowy stempelek, który lekko mi się rozmazał. Całości dopełnił biały kwiatek ze sklepu.scrap.com.pl. 


 A wszystkich lubiących alkoholowe i twórcze zabawy (heh, ale określenie) zapraszam do udziału w wyzwaniu na Our Creative Corner.

Fotki robione wieczorem, po powrocie z twórczych warsztatów u MonaLisy :* (dlatego przepraszam za jakość)
Pozdrawiam ciepło, życząc słonecznej niedzieli.

8 komentarzy:

  1. that looks fantastic as always!
    Greetings Baukje

    OdpowiedzUsuń
  2. Hahaha, z zabawami alkoholowymi w dowolnym znaczeniu nie mam wprawy, mogę tylko podziwiać efekty Twojej zabawy ;) Piękna karteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Another wonderful card Irena! I love how you framed the focal point.
    Hugs ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hi, Rudlis, this card is so beautiful. Love the pretty effect of the alcohol ink on the foil, and the flower and frame are gorgeous! ... :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hello Irena
    You may only have had one colour but you worked it beautifully, it is a most gorgeous card.
    Smiles:)
    Sue

    OdpowiedzUsuń
  6. So pretty and so elegant! Lovely, lovely work!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!