niedziela, 25 listopada 2012

Angel, Button and Chipboard

Hello,
Welcome to the next challenge Our Creative Corner. I am pleased to be a hostess this week.
My challenge "ABC" as:

"A" for Angel,  
"B" for button(s), 
"C" for chipboard.
 Use in your project, these three things and show where they are.
 
Witam na nowym wyzwaniu Our Creative Corner.  W tym tygodniu pełnię funkcję gospodyni i chciałam Was zaprosić do udziału w moim wyzwaniu ABC. 
A jak angel/ anioł, B jak button/guzik, C jak chipboard/tekturka.
Należy w swoich pracach użyć w/w elementy w dowolnej ilości.
 I prepared tag, an angel is a vintage photography. I added buttons and a little chipboard.
 Photo is hidden in a small pocket.

 Please join us at Our Creative Corner, where you can be inspired by the beautiful works of talented Ladies.
 Thank you for visiting.
Have a nice day.


Na to wyzwanie przygotowałam mały tag, jak pewnie łatwo zauważyć drugi raz użyłam fotografii z aniołem, poprzednio dodałam go tu.
Zrobiłam też małą kieszonkę z kalki technicznej, dodałam guziki oraz mały zawijasek z tekturki, czyli wszystkie wymogi spełniłam :)
  Serdecznie zapraszam do udziału w tym wyzwaniu, miło mi będzie podziwiać Wasze prace i zostawić komentarz na Waszych blogach :) 
Dziękuję za odwiedziny, życzę miłego dnia.

14 komentarzy:

  1. A beautiful vintage creation with lots of lovely textures and embellishment. Hugs, Lesley

    OdpowiedzUsuń
  2. Hello Irena
    These two Tags are just exquisite, your vintage design is just so appealing.
    Smiles:)
    Sue

    OdpowiedzUsuń
  3. Niesamowity Tag.....i świetny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny tag, świetny pomysł z kieszonką :)

    OdpowiedzUsuń
  5. This is such a gorgeous creation! Love the elegant vintage style and all the beautiful elements ... :)

    OdpowiedzUsuń
  6. I love the transparent pocket with the adorable angel tag!

    OdpowiedzUsuń
  7. This is gorgeous Rudlis! I love ALL the elements, but that vellum pocket it SO creative! I had such fun with this challenge! Hugs, Marcy

    OdpowiedzUsuń
  8. What an amazingly beautiful tag. Absolutely stunning.

    OdpowiedzUsuń
  9. przepiękny jest Twój TAG!uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Your tags are just gorgeous! I love all the details. Thanks for the fun challenge.
    Hugs ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. You have chosen two outstanding challenges and I have had THE best time with them! Your creations are always mind blowing and really pull the viewer in. Your imagination and combination of textures is wonderful. Thank you so much for the inspiration and the challenge. :)
    hugs,
    Lisa xx

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!