poniedziałek, 8 października 2012

Tyci Candy rozlosowane

Bardzo dziękuję za udział w mojej zabawie, nie spodziewałam się,
aż tylu uczestniczek :*

Zgodnie z obietnicą dzisiaj czas na ogłoszenie wyników.
Jak zawsze u mnie losowaczem jest RANDOM.ORG
Ale zanim wrzuciłam Wasze numerki/losy do maszyny to przeczytałam wszystkie odpowiedzi (dlatego tak długo to trwało). Najczęściej wybierałyście kolory stonowane. Ale znalazły się również uczestniczki, które lubią wszystkie kolory i w zależności od nastroju, rodzaju pracy takie wybierają dodatki.
Aby było sprawiedliwie usunęłam komentarze powtarzające się (wystawione przez te same osoby) oraz usunęłam jeden komentarz, który był wystawiony po godz. 23.00
W maszynie losującej znajdowało się więc 101 losów i po pierwszym losowaniu szczęśliwy numerek to:

drugi szczęśliwy to
a pod tymi numerkami kryją się:

73 do której leci zestaw kolorowy


i numer 11 gdzie wędruje zestaw kwiatów w stonowanych barwach 
 
Gratuluję i proszę o adresy, na które mam wysłać mini cukierki.
Jeszcze raz bardzo dziękuję za udział i mam nadzieję, że cukierasy przydadzą się Wam w pracach.

21 komentarzy:

  1. Gratuluję szczęściarom i dziękuję za zabawę:)
    A tak przy okazji nie masz do sprzedania słoiczka z takimi maleńkimi kremowymi kwaituszkami?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety Ludko, miałam tylko dwa. Bagaż był ograniczony na lot, dla siebie kupiłam drugie.

      Usuń
    2. Baaaaardzo żałuję;)
      Pozdrawiam:)

      Usuń
  2. Gratuluję szczęścia !!! Dziękuję za zabawę i pozdrawiam serdecznie,lekko żałując,że to szczęście mnie ominęło :-)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję Szczęściarom :) Dziekuję za zabawę!

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję Szczęściarom :) Dziękuję za zabawę!

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję wylosowanym, śliczności dostaną;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękujemy za emocje i prosimy o kolejne. =)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję dziewczynom i życzę owocnego scrapowania z użyciem tych cudnych dodatków :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow to ja siebie widzę ?? Ale się cieszę!!! Dziękuję bardzo jestem przeszczęśliwa! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. dzieki za zabawe i gratulacje dla dziewczyn ;D
    pozdrowienia;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje dla wylosowanych szczęściar:)

    Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  11. Aaaaaaaaaaale super!!!!!!! :))))))))))))))))))
    Gratuluję współszczęściarze i dziękuję za zabawę, zwłaszcza z tak wspaniałym (subiektywnie) finałem ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!