czwartek, 11 października 2012

Silent Night w roli głównej

Z pewnością każdy już zna nową kolekcję Silent Night zaprojektowaną przez Zussskę:*, a kto jeszcze jej nie zna to zapraszam na półki sklepu UHK Gallery .
U mnie kilka papierów z kolekcji już zagościło w kartce, o tu.
A dzisiaj kolejna zimowo-świąteczna odsłona tej kolekcji papierów.

 Druga kartka z dodatkiem vintagowego obrazka oraz różnych preparatów (sztuczny śnieg, Glossy Accents, brokat w kleju wszystkie zakupione w sklepie scrap.com.pl)


Na firmowym blogu UHK można inspirować się pracami dziewczyn (nie tylko świątecznymi).
Jestem ciekawa czy Wy również pocięłyście te papiery? Pochwalcie się swoimi pracami, chętnie zobaczę :)
Pozdrawiam :*

15 komentarzy:

  1. kolekcja cudowna ale to co Ty z nią robisz, to już po prostu bajka:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne kartki:) Ale ta druga dla mnie naj...:)

    OdpowiedzUsuń
  3. wspaniałe! jestem pod ogromnym wrażeniem

    OdpowiedzUsuń
  4. Piekne karteczki a papierki bardzo ciekawe. Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  5. Kusząca kolekcja a kartki bomba!

    OdpowiedzUsuń
  6. przepiękne prace... urzekające...

    OdpowiedzUsuń
  7. Oh these are both absolutely stunning!

    OdpowiedzUsuń
  8. Such a beautiful display of Christmas!! :) These are gorgeous.

    OdpowiedzUsuń
  9. Irenka, wena to się u Ciebie zadomowiła na dobre:) Piękne kartki, przy drugiej to oklapłam normalnie, siedzę i gapię się na nią bez przerwy, cuudna jest:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!