poniedziałek, 8 października 2012

Intensywnie, kreatywnie

Kolejny Jarmark Aktywności Twórczej w MDK Batory przeszedł do historii. Jak było?
Tak jak w tytule: intensywnie, kreatywnie, twórczo i szkoda, że się skończyło.
Nie będę się rozpisywać, fotki poniżej odzwierciedlają co się działo, co można było zobaczyć, zrobić samemu, co zakupić.
 Stoisko z techniką pergaminową i Jutka
 
Stoisko scrap.com.pl oblegane jak zawsze przez klientki :)
 Inka w swoim żywiole :)  podczas warsztatu ozdabiania świec
Było również kreatywne miejsce dla maluchów
 Jeden z warsztatów na stoisku dziewczyn z Kwiatu Dolnośląskiego
 Ja również twórczo 'pracowałam'
Szkolne stoiska pilnowały uczennice (gdy opiekunka się dokształcała) 
ale przy porządkowaniu już była obecna 
A w grudniu zapraszamy na Jubileuszowy Jarmark Rzeczy Ładnych 
2 grudnia i 16 grudnia.

Mam nadzieję, że fotki oddały klimat tego przedsięwzięcia.
Dziękuję za odwiedziny, życzę słonecznego, twórczego poniedziałku.

16 komentarzy:

  1. co TY tam robiłaś ????
    w sensie na tych warsztatach ?

    OdpowiedzUsuń
  2. A te zdjęcie,które jest z tymi rzeczami drewnianymi z ozdobami świątecznymi można gdzieś kupić przez internet???

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak widzę takie fotorelacje to zawsze się zastanawiam dlaczego takie rzeczy nie dziają się u mnie w mieście???

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczne przedsięwzięcie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna impreza!i super fotorelacja:)

    OdpowiedzUsuń
  6. woooow,jak wam tam fajnie bylo;D;D;D nawet maly niunio pomagal;D;D;D
    ja tez chce!!;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Those pictures are fantastic!! I wasn't even there, but I was so happy to see it all, it felt like I was. :) Love the pictures of you and all the fantastic goodies. thank you for sharing this.
    hugs,
    Lisa xx

    OdpowiedzUsuń
  8. takie warsztaty to świetna sprawa. super kolorowo na fotkach.

    OdpowiedzUsuń
  9. Załapałam się na fotkę :-) Szalenie miło poznać Cie na żywo - w końcu :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie również tylko szkoda, że tak mało czasu było na pogaduchy.

      Usuń
  10. Widać, że bardzo klimatycznie było :)
    A czyje to stoisko z tymi drewienkami????

    OdpowiedzUsuń
  11. Moja Miśka załapała się na te fotorelacje,a ja tak chciałam nauczyć się składać takie ładne filiżanki jak na Twoich kartkach- jakoś śmiałości zabrakło..Pozdrawiam ; )

    OdpowiedzUsuń
  12. pięknie oddałaś klimat pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!