niedziela, 28 października 2012

Biało za oknem i biało u mnie

Czy u Was też dzisiaj biało za oknem?  Dla mnie stanowczo za wcześnie na wszelkie opady śniegu!   Mam jednak nadzieję, że szybko zniknie. Zamawiałam śnieg na święta, nie wcześniej ;)
Na blogach kartkujących dziewczyn tematycznie przewija się zima, święta.
U mnie również dzisiaj kartki kolorystycznie dopasowane do aury za oknem.
Taki wysyp.
 Wykonane mieszaniną różnych wykrojników: Spellbinders, Memory Box, Marianne Design oraz Cherry Lynn Designs.
Użyłam białego, czerwonego kartonu ozdobnego, do listów zielone papiery z UHK Gallery oraz Galerii Papieru. Stempel z  życzeniami pochodzi ze Stempell & Kartoon.



Jedna z tych kartek jest szczególna.
Do jej wykonania użyłam dwóch wykrojników Cheery Lynn Designs 

                   

 Zrobiłam ją pod wyzwanie na blogu Cherry Lynn Designs Challenge 51 - Texture,
zgodnie z wymaganiami należy użyć co najmniej jeden wykrojnik oraz wstawić element 'texture'.
Pozdrawiam ciekawych zaglądaczy, przesyłam uściski dla pozostawiających ślad.

32 komentarze:

  1. Śliczne kartki :) Jak Ty to robisz, że takie c&s Tobie wychodzą...

    OdpowiedzUsuń
  2. Niesamowite, jaki spokój i harmonia płyną z tych kartek.
    Piękne, bardzo mi się podobają;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. PIĘKNE wszystkie :)
    choruję na ten wykrojnik :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też dołączam do tych zachwytów swoje :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Na podkarpaciu śnieżek dzisiaj ciut popadał,ale nie mamy biało za oknem;) A biała kartoszka to moja faworytka:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo wyjątkowe te Twoje karteczki i mocno inspirujące :)
    A zapytam co to znaczy 'texture' ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za miłe słowa :)

      Można to określić jako embossing na zimno czyli wytłaczanie.

      Usuń
  7. Piękne i niepowtarzalne. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Bajeranckie :) Takie delikatne i czyste!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. ale śliczne te zimowe widoczki!

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowne, pięknie wyglądają z czerwonymi gwiazdami :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne w swej elegancji i kolorach :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Boskie, delikatne, oszczędne w zdobienia - ekstra domeczki z drzewami dają taki taki zimowy klimacik

    OdpowiedzUsuń
  13. przepiękne!!! zawsze mnie zaskakujesz użyciem wykrojników :)

    OdpowiedzUsuń
  14. cudowne są, pełne gracji:)
    ja tez już na biało, śnieżynki na nasz kiermasz robię:)))

    OdpowiedzUsuń
  15. he! mistrzostwo bez dwóch zdań :)jak zawsze takie białe kartki u Ciebie -naj naj ( zeszłoroczne też były boskie i pamiętam je do dziś )

    OdpowiedzUsuń
  16. Świeże, eleganckie i klimatyczne. Ach ,świątecznie tu u Ciebie :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Są cudowne, bardzo wysmakowane :)

    OdpowiedzUsuń
  18. These cards are simply gorgeous, what wonderful creations. Good luck and thanks for joining in on the fun at Cheery Lynn Designs challenge blog.

    OdpowiedzUsuń
  19. You have been very busy, with such beautiful card creating.... so lovely to have you join us in the Cheery Lynn Designs challenge.

    OdpowiedzUsuń
  20. Absolutely fabulous cards. You will be so well prepared for Christmas

    OdpowiedzUsuń
  21. Prześlicznie wyglądają te białe karteczki:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne, takie delikatne! Biała wygląda fantastycznie!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!