piątek, 19 października 2012

Barwy jesieni

W tym roku nasza jesień jak na razie jest dla nas łaskawa. Ciepłe, słoneczne dni w październiku są czasami rzadkością. Oby trwało to dłużej niż kilka dni.
Właśnie w takich ciepłych, jesiennych kolorach jest nasze nowe wyzwanie na blogu Artimeno.

Z tej okazji przygotowałam tym razem kartka z tych 'trudniejszych' dla mnie czyli CAS (clean and simple)

Wykrojnikowe listki Spellinders to praktycznie cała ozdoba kartki, nie licząc stempelka z napisem oraz trzy kamyczki.
Do wykonania tej kartki użyłam następujących produktów z naszego sklepu:
 

Zapraszam na firmowy blog Artimeno gdzie można zobaczyć prace pozostałych dziewczyn oraz wziąć udział w wyzwaniu.

Zapraszam serdecznie :)

7 komentarzy:

  1. Lubię takie proste, a efektowne kartki. Dla mnie doskonała.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. no tak -trudno pewnie zrobić kartkę w takim stylu ograniczyć się ,opanować by nie zapchać .. ale wszystko jest -liście spadają nawet :)da się !

    OdpowiedzUsuń
  3. Patrząc na tę karteczkę to ja słyszę, jak spadają listki w ciepły, słoneczny dzień jesienny.

    pozdrawiam ciepło
    hania

    OdpowiedzUsuń
  4. Rudlisko, bardzo mi się ta karteczka podoba! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna jest! Fantastycznie prosta i efektowna :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!