wtorek, 23 października 2012

A w sobotę

był nie tylko Craftshow 2012 na którym też byłam, ale również kreatywny, intensywny warsztat prowadzony przez MoneGee w ArtPasji.
Udało mi się w nim uczestniczyć, w dodatku w tak doborowym towarzystwie :)
W szybkim tempie stworzyłyśmy dwa LO-sy, najpierw Mona tłumaczyła i pokazywała jak mamy zrobić:
a za moment wszystkie dziewczyny z gotowymi scrapami ustawiły się do wspólnego zdjęcia:
Zdjęcia pożyczone od Chwilki - bardzo dziękuję:*
Przy drugiej pracy u mnie jak zwykle bałagan, ale to chyba domena większości scraperek
Pracowałyśmy na pięknych zestawach American Crafts oraz ILS.
Nauczyłam się fachowo chlapać oraz bazgrolić ;)
Więcej fotek z tego niezwykłego spotkania jest na blogu Mony.
Po twórczej, kreatywnej pracy pojechałyśmy na CraftShow, gdzie już trwały warsztaty, pokazy.
Udało mi się spotkać wiele znanych wcześniej dziewczyn, ale również po raz pierwszy poplotkowałam (niestety krótko) z Efinką - szefową Stempell & Kartoon oraz Mrouh.
Z wrażenia nie zrobiłam ani jednej fotki....
...a potem było włóczenie się po Krakowie z córką i jej koleżanką, które nie dały się 'uchwycić' z przodu ;)))
za to mi zrobiły zdjęcie pod słońce...
Sobota minęła szybko, kreatywnie, ale w niedzielę musiałam dokończyć rozpoczęte layouty.




I drugi:



Proszę o słowa krytyki - 
bo ja po raz pierwszy robiłam w takim stylu, z tyloma warstwami scrapy!

Dziękuję tym co wytrzymali do końca... dawno tyle nie pisałam, nie wstawiałam tyle zdjęć :)
Pozdrawiam szczególnie zaglądaczy !!! 
a miłego dnia życzę wszystkim.

10 komentarzy:

  1. hmm co by tu powiedzieć ...
    jak zobaczyłam te LO nie pomyślałam że to twoje aż spojrzałam na tytuł bloga :D
    super scrap i jak dla mnie nic nie trzeba poprawiać
    jest boski i te warstwy!! :)
    achh zazdroszczę takiego spotkania !!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczne LO's :) te warstwy powalaja.

    OdpowiedzUsuń
  3. You are adorable!! Love those pictures and I don't think I've ever seen so much paper on one table in ALL my life..LOL. Ohhhh what fun that had to of been. Your LO's are terrific! :)
    hugs,
    Lisa xx

    OdpowiedzUsuń
  4. Naprawdę pierwszy raz?? no nie wierzę ......LO są wspaniałe i te warstwy. Niesamowita ich ilość.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zadnej krytyki!!!! Niech sie nikt nie wazy!!! Hahahahaha
    Pieknie wyszlo , dziekuje!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Noooo!!! Czekałam na skończone prace! Super!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. A co tu krytykować, Rudlisko?! Scrapy są świetne, inne, w fajny sposób niegrzeczne. Ja poproszę o więcej takich :)

    OdpowiedzUsuń
  8. milo sie czyta i miło ogląda....zwłaszcza twoje prace....które są zawsze genialne - tak moim, skromnym zdaniem:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!