poniedziałek, 17 września 2012

Taśma dobra na wszystko

Na pierwszy rzut oka wygląda jak zwykła kolorowa taśma, ale gdy jej używamy dostrzegamy same zalety. Można wielokrotnie odklejać i poprawiać, naklejać na każdej powierzchni, rozdzierać odpowiednie odcinki bez użycia nożyczek itd.
Oczywiście piszę o papierowej taśmie dekoracyjnej rodem z Japonii - zwanej 'Taśmą Washi'
Właśnie od wczoraj do października w Artimeno dostępne w promocji są taśmy papierowe.
Z tej okazji nasze DT przygotowało kilka propozycji wykorzystania taśmy- jakie ma różnorodne wykorzystanie (nie tylko w scrapbookingu) możecie przeczytać na firmowym blogu - tu.
Moja propozycja to notes, w którym wykorzystałam taśmę do kamuflażu pewnych niedoskonałości na okładkach.


Do wykonania użyłam również papierów autorstwa Zussski:* z tych kolekcji:

Koniecznie zobaczcie jakie prace wykonały dziewczyny z DT Artimeno. 
A jutro zapraszam na odrobinę słodkości, czyli małe CANDY rodem z USA.

13 komentarzy:

  1. Uwielbiam taśmy, używam w różnych pracach, a w art journalu to już obowiązkowo :) Notes cudny!

    OdpowiedzUsuń
  2. ależ cudny notes, przepiękna kolorystyka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam taśmy!!!!
    nie używałam dopóki nie dostałam na spotkaniu w rzeszowie kilku kawałków.
    Teraz zawsze mam pod ręką, często sie przydaje

    OdpowiedzUsuń
  4. piękny, romantyczny i w moich ulubionych kolorach :-)

    pozdrawiam ciepło
    hania

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny notes, bardzo romantyczny!
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Notes jest rewelacyjny, podoba mi się okładka baaardzo:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniały notes, piękne kolory. Bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  8. You're amazing! This is unbelievably gorgeous. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. aaaaaaale piękne, bajeczne, te kolorki to są zdecydowanie te kolorki które kocham!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!