środa, 12 września 2012

Nic nowego

Kolorystyka kartki jak w ostatnim poście wyzwaniowym, dodatki podobne, falbanki z papieru, kilka kwiatów i perełek czyli wszystko już było.

Jakoś ostatnio wena nie sprzyja, może jeszcze na wakacjach?
Mam nadzieję, że wkrótce wróci...
Na dodatek od dwóch dni mam znowu ograniczony dostęp do internetu,  router wifi odmówił posłuszeństwa i czeka mnie kolejny wydatek.
Ale mam nadzieję, że od przyszłego tygodnia będę u Was i tutaj częściej.

Pozdrawiam wszystkich zaglądaczy, buziaki i uściski dla pozostawiających ślad :*


12 komentarzy:

  1. Wena jednak jest, doskakuje znienacka;)) piękna kartka ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie! Super falbanka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. cudowna :) dobrze, że juz jesteś :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jak nie sprzyja, cudna kartka :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam takie zamaszyste falbany....

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczna kartka. Ach chciałabym żeby moja wena była chociaż troszeczkę taka jak "brak" Twojej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sliczna - ładna kolorystyka, urocze falbanki i urocza narożnikowa róża

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna karteczka! ;)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Kartka urocza, śliczna, super falbanki!
    Miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!