czwartek, 20 września 2012

Flagowe wianki we wrześniu

Tradycyjnie dwudziestego każdego miesiąca tego roku spotykają się dziewczyny wiankowe.
Na wrzesień zaproponowałam takie zadanie:

>>Nasze wianki mają mieć kolor flagi dowolnego kraju, ale..........
flaga musi zawierać co najmniej 3 kolory! Czyli flaga Polski, Kanady, Japonii itd. odpada.
Po za tym nie wolno użyć żadnego innego koloru - tylko te z flagi.
Oczywiście piszemy jaką flagę wybraliśmy i proszę o wstawienie w poście wraz z wiankiem zdjęcia tej flagi co by można było porównać czy wszystko się zgadza :)

Łatwe i bez problemu, no to będzie kolorowo :) aaa i zapomniałam dodać, że cała reszta wianka to dowolność (kształt, materiał z którego chcecie zrobić, wielkość itp.)<<


U mnie wybór był łatwy - wystarczy popatrzeć na to zdjęcie (miałam super fotografa - flaga 'wychodzi' mi z głowy-lol)

 
 A wianek taki zrobiłam:
 Użyłam czerwonej wstążki z giełdy kwiatowej, czerwone, białe kwiaty papierowe ze sklepu scrap.com.pl a wykonanie jego trwało chyba ok 30-40 minut :)
W sumie takie kolory flagi:biały, czerwony, niebieski ma wiele państw, ale u mnie wybór to USA.
Na dzisiaj to wszystko, teraz idę podziwiać pozostałe prace dziewczyn, ciekawa jestem jakie wybrały kolory do swoich 'flagowych wianków'
Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję za odwiedziny:*

7 komentarzy:

  1. Kolory mi bliskie ;) Fajny wianek, a opis zdjęcia z flagą rozbrajający.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wybór flagi nie jest zaskoczeniem :)) Wspaniała wyprawa!
    Wianek ciekawy - delikatny, mimo intensywnych kolorów.

    OdpowiedzUsuń
  3. nie mógł być inny ;)) flaga chyba na długo zapadnie Ci w pamięć skoro wyrosła z głowy hihiihi! ja tez zauważyłam że sporo państw ma "te kolory" ,Twój wianek to przewaga czerwonego -fajnie -i podobają mi się te niebieskie dodatki -punkciki w kwiatkach i szlajfka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Domyślam się skąd pomysł na wyzwanie - nie dziwota, że wspomnienie wakacji trzeba było utrwalić w pięknym wianeczku i bardzo amerykańskim - ekstra

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny wyszedł!
    I pamiątkowy będzie;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny wianek, świetne kolory, bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!