piątek, 10 sierpnia 2012

Przepisy, zapasy...

Dzisiaj w jednym poście będą dwa wyzwania - oba z Digi- Scrap :)
Najpierw te, które właśnie ruszyło na blogu - Zaprawiajmy ...
Z tej okazji u mnie (jak zwykle) kolejny przepiśnik na ulubione potrawy.
Użyłam digi stempla "Ramka KF" Dragon Lady,  trochę go przerobiłam, aby dopasować do wielkości tagów. Właśnie dlatego lubię digi stemple, że można je dopasować do potrzebnych rozmiarów.
Moje tagi posłużą jako znaczniki do książki z przepisami, wystarczy tylko wpisać nazwę grupy potraw np. dania mięsne i włożyć do przepiśnika w określonym miejscu.
Zapraszam na blog firmowy Digi Scrap gdzie można zobaczyć prace zespołu DT, jak i oczywiście wziąć udział w wyzwaniu.

Jak wcześniej pisałam dzisiaj będą dwa wyzwania.
Drugie, a właściwie pierwsze (bo już trwa jakiś czas) związane jest z wakacjami i znaleziskami wakacyjnymi. Jedni znajdują muszelki, kamyki, a inni może ...miłość :)))
Ja znalazłam bardzo dawno temu przyjaciółkę na wakacjach.
Podczas jednego turnusu kolonijnego, gdzie pracowałam jako wychowawca poznałam dziewczynę, z którą zaprzyjaźniłam się. Ta znajomość trwa do dzisiaj. Nie spotykamy się często, gdyż wyjechała bardzo daleko, ale utrzymujemy kontakty drogą internetową.
Właśnie na to wyzwanie ze "znaleziskami" pasował mi ten cytat, który umieściłam na kartce:
Już niedługo będę mieć okazję spotkać się z nią, poplotkować oraz zwiedzić piękne miasto (wtajemniczeni wiedzą jaka podróż mnie czeka).
Jak to określają amerykańskie dziewczyny 'jestem podekscytowana' tą podróżą :)
To tyle o mnie i moim wakacyjnym znalezisku.
Można dołączyć jeszcze do tego wyzwania -  czas do 16 sierpnia, szczegóły tutaj.
Dziękuję, że tu zaglądacie i pozostawiacie ślad :*
Pozdrawiam.

2 komentarze:

  1. Piękne prace :) ten czerwony przepiśnik jest fantastyczny a kartka cudowna:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!