poniedziałek, 20 sierpnia 2012

Produkt miesiąca w Artimeno

Raz w miesiącu w sklepie Artimeno jeden z produktów jest sprzedawany w promocji. W tym miesiącu są to bazy do kartek.
Mamy różne kształty, chyba każda z Was znajdzie coś ciekawego dla siebie.
Nasz zespół przygotował kilka propozycji - moja baza na początku wyglądała tak:
Najpierw zmieniłam kolor przy użyciu mgiełki Inchworm Tattered Angels, a potem dodałam kilka pasków papieru różnorodnie skręconych i powstała kartka quillingowa:
Do jej wykonania użyłam innych produktów ze sklepu Artimeno:
 
Zapraszam na blog firmowy gdzie dziewczyny przygotowały ciekawe prace na promocyjnych bazach kartkowych.
Pozdrawiam i serdecznie dziękuję za odwiedziny :)

7 komentarzy:

  1. Awesome work, love the design and colors!

    OdpowiedzUsuń
  2. Choć nie jestem przekonana do quillingu, to u Ciebie prezentuje się on świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna kartka :) Bardzo fajna ta baza.

    OdpowiedzUsuń
  4. jaka fantastyczna i przyjemna! Super roślinki

    OdpowiedzUsuń
  5. Kartka wyszła fantastycznie! Zmienione tło poodba mi się bardzo!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!