sobota, 25 sierpnia 2012

Nadszedł czas i na mnie :)

Wakacje dobiegają końca, większość z Was była lub właśnie jest na  wyjeździe, ulopie.
Moje tegoroczne wakacje zapowiadały się wyjątkowo.
Ponieważ czekało na mnie dużo atrakcji postanowiłam przygotować dla siebie mini album kopertowy do przechowywania wspomnień z wyjazdu. Do jego wykonania posłużyłam się kursem z blogu I Lowe Scrap.

Okładki przygotowałam z tektury falistej. W środku są koperty, ostemplowane, oklejone ścinkami z różnych papierów.
Koperty podzieliłam na kilka grup:
podróż, ciekawe miejsca, jedzenie, rozrywka,
 Na okładce są daty rozpoczęcia i zakończenia wyjazdu.  Po pierwszym dniu zwiedzania mamy ponad 500 zdjęć, czas na przeglądanie i selekcję będzie w domu. Teraz cieszę się każdą chwilą spędzoną w tym wyjątkowym mieście.
Na fotorelację zapraszam po powrocie. Przesyłam Wam serdeczne pozdrowienia z Nowego Jorku :*

12 komentarzy:

  1. Bardzo fajny albumik- oj wybrać z takiej ilości nie jest łatwo:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Byłaś/jesteś w NYC? No nie, zazdroszczę! Dla mnie chyba nieosiągalne miejsce:(
    Podziwiam zawsze Twoje prace bez wyjątku!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ty tam naprawdę jesteś :) !utrwalaj chwile-będzie piękny materiał do albumu i tyle wspomnień...

    OdpowiedzUsuń
  4. Oh wow, this project is amazing. Love this!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, super wakacje! Odpoczywaj i zwiedzaj!!! Chętnie zobaczę fotorelację... i nie wydaj za dużo na przydasie...

    OdpowiedzUsuń
  6. Super album- NY city- też byłam i pracowałam czekam na relacje!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny album! Miłego wypoczynku :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Your memory book is so inspiring! I love the imagery and textures and little bits that pop of the sides for tabs and that terrific picture! So wonderful. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!