poniedziałek, 20 sierpnia 2012

Mroźna zima w sierpniu?

Nie przewidziałam, że dzisiaj będą takie upały jak wiankowym dziewczynom podawałam w lipcu temat sierpniowego wyzwania.
Ta fotografia miała być inspiracją i wprowadzić w klimat świątecznych wianków:

Prace miały być świąteczne, a reszta dowolna.
Swój wianek zaczęłam robić dzisiaj, upał na zewnątrz ponad 34 stopnie, a ja tu inspiruję się zimowo-świąteczną fotką :)
Zaplanowałam sobie, że wianek będzie migotał delikatnie i będą gwiazdki.


Więc są gwiazdki pociągnięte brokatem 'Icicle', drobne gałązki z perełkami, dzwoneczki na wstążce, a wszystko to na bazie wyciętej z tekturki, obciągniętą białą gazą.
I jeszcze jedno zdjęcie wianka na innym tle:
 Temat świąteczny to taka rozgrzewka przed maratonem kartkowo-tagowym, który pewnie już niedługo zagości na kraftowych blogach.
A teraz idę podziwiać świąteczne wianki pozostałych dziewczyn :) 
Dziękuję za odwiedziny:* 


13 komentarzy:

  1. Piękny! I jeszcze te dzwoneczki - mam słabość do nich ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. podoba mi się -wygląda jakby był zamrożony ! świetnie te gwiazdki pasują :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda świetnie ;)Akurat przypadkiem też zaczęłam myśleć od świętach i ten nastrój w sercu mym zagościł, wczoraj odwiedziłam w Bergen całoroczny sklep Bożonarodzeniowy, nawet zakupy poczyniłam :)Więc mój zachwyt wiankiem jest jeszcze większy ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniały, naprawdę poczułam chłodek letniego wieczora, a może poczułam mrozik od pięknego iskrzącego się wianka...gwiazdki przecudne...

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny wianek :) a nastrój jak najbardziej się udziela.

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękny wianek, podoba mi się bardzo, chociaż zimy zdecydowanie jeszcze mi się nie chce ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Rzeczywiście, trudno w sierpniu uwierzyć w zimę. Ale wprawdzie już bardzo niedługo na blogach zaczną się pojawiać świąteczne prace...

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie upału nie ma więc w nastrój zimowo-świateczny nietrudno się wciągnąć! Wianek jest śliczny!

    OdpowiedzUsuń
  9. to szaleństwo przy 30 stopniach myśleć o Świętach :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny wianek, patrząc na niego od razu robi się chłodniej :D

    pozdarawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Jaki mroźny;) te wypukłe gwiazdki wyglądają obłędnie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ślicznie, gustownie, delikatnie i baaardzo świątecznie!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!