poniedziałek, 6 sierpnia 2012

Morskie opowieści

Dzisiaj rusza kolejne wyzwanie na blogu UHK Gallery Inspiracje.
Ponieważ moje wakacje są na półmetku, a wyjazd planowany jest dopiero po 20 sierpnia, więc musiałam sięgnąć po zdjęcia z lat ubiegłych.
Na 'tapetę' poszły fotki z jednodniowego pobytu na wyspie Bornholm w 2010r.
Udało mi się odszukać takie, które oddają klimat tego dnia: rejs statkiem, zwiedzanie miasteczka oraz ogrodu Tropikalnego z pięknymi okazami motyli.
Chciałam zrobić coś małego, co nie zajmuje dużo miejsca, z powodzeniem zmieści się w niewielkiej torebce damskiej i nie ulegnie zniszczeniu (dlatego jest niewiele odstających dodatków).

tył prezentuje się skromnie
 środek prezentuje się tak:
i dalej
 i jeszcze 
i po całkowitym rozłożeniu mamy wszystkie 12 zdjęć :)
I tak wygląda moja 'morska opowieść'.
Zapraszam do udziału w wyzwaniu i odwiedzenia firmowego bloga UHK Gallery - Inspiracje.
Cały mini album wykonany został na papierach AZZURRO.

Pozdrawiam.

10 komentarzy:

  1. cudny pomysł, albumik rewelacyjny!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczny! Rewelacyjna forma!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna forma i faktycznie mało miejsca zajmuje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Taki trochę folder a trochę żurnal, nie???
    Świetny jest - uwielbiam klimaty skandynawskie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak zwykle u Ciebie,jestem zachwycona i zazdroszczę talentu.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudny ten albumik! jjestem całkowicie zauroczona!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!