piątek, 17 sierpnia 2012

For Your Inspiration #36

Kolejna piękna fotografia przygotowana przez Steph jako inspiracja na następne dwa tygodnie na FYI:
 Cały czas się zastanawiam jakiego koloru są te skałki na zdjęciu?
Muszę przyznać, że trochę się głowiłam nad interpretacją w końcu 'postawiłam' na minimalizm i wyszła mi taka praca:
Dla ścisłości środki kwiatów są koloru fioletowego, bo na zdjęciu jakoś kiepsko widać.
Cały bukiet to komplet stempelki i wykrojniki firmy Hero Arts + Sizzix.

To już ostatnie wyzwanie w tym roku na blogu FYI, jak to ładnie określiła Steph 'dajemy sobie krótki urlop'  do pierwszego czwartku w styczniu 2013:) 
A póki co, zapraszam na blog For Your Inspiration gdzie można zobaczyć piękne prace dziewczyn z DT.

Życzę Wam wspaniałej i słonecznej soboty. Mam nadzieję, że słońce i ciepło do nas jeszcze wrócą :)



4 komentarze:

  1. Piękna kartka! Świetnie oddałaś klimat zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna!
    Uwielbiam Twoje minimalistyczne kartki :).

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowny minimalizm - kartka baardzo mi się podoba. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!