czwartek, 2 sierpnia 2012

For Your Inspiration #35

Od dzisiaj na blogu FYI mamy nowe wyzwanie. Tym razem Steph
przygotowała piękna fotkę katedry i mostu na rzece Ren w Kolonii.

 Muszę przyznać, że miałam problem z jej interpretacją.
Do wykonania kartki podchodziłam chyba z kilka razy. Najpierw chciałam wykorzystać kolorystykę na zdjęciu, potem myślałam nad układem poszczególnych elementów.
W końcu 'poszłam' na tzw. minimalizm i wyszła mi taka praca prawie jak 'simple and clean'

Moje wykrojnikowe kwiaty mają symbolizować dwie wieże katedry, a ten mały pąk to można 'podciągnąć' pod łuk na moście :)
Myślę, że nawet kolorystykę zdjęcia trochę uchwyciłam - używając tylko jednego papieru
AZZURRO - matrimonio.

Jestem ciekawa co Wy sądzicie o tej kartce, czy udało mi się zinterpretować fotografię?
Zapraszam również do obejrzenia pozostałych prac dziewczyn z zespołu For Your Inspiration.
 Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję, że tutaj wpadacie nawet jak mnie tu nie ma :*

8 komentarzy:

  1. Świetna interpretacja zdjęcia. Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Simply beautiful! I love it!

    OdpowiedzUsuń
  3. Swietna praca! kolorystyka super!

    OdpowiedzUsuń
  4. Amazing, amazing, amazing! Such a beautiful card, Rudlis! Lovely work!

    OdpowiedzUsuń
  5. I just adore your interpretation of the photo. Love the simplicity and Clean design. The curve of the bud and the two large flowers as towers/bridge is just genius. It is very elegant and simply stated!~LOVE IT!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna i elegancka praca! Interpretacja zdjęcia fantastyczna!

    Dziękuję za odwiedziny i za komentarz na moim blogu :) Natomiast ja u Ciebie znalazłam kolejną skarbnicę inspiracji. Zaraz Twoja strona znajdzie się wśród moich ulubionych :) Ja w handmade scrapbookingu i qulingu dopiero początkuję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. efekt końcowy urzekająco delikatny.

    pozdrawiam
    hania

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!