środa, 18 lipca 2012

You are my sunshine!

Wczoraj ruszyło nowe wyzwanie na blogu UHK Gallery - Inspiracje "W słońcu".
Mała dziewczynka na ilustracji od razu wpadła mi w oko. Wiedziałam, że coś z nią 'wykombinuję'...
Przypomina mi moją Martynę jakieś 17 lat temu - podobne włosy, podobny letni kapelusik :)
Oczywiście jest moim słoneczkiem do dzisiaj mimo tego, że już mnie przerosła.
Kartka w kształcie taga wykonana z wykorzystaniem papierów UHK-owych oczywiście:
Babie Lato
Brown Sugar
Azzurro
oraz wykrojnika Spellbinders, papierowych różyczek, koronki gipiurowej, kilku półperełek.
 Na firmowym blogu więcej prac  - zapraszam!

Przy okazji zapraszam do  Diabelskiego Młyna , gdzie można wziąć udział w liftowaniu mojej ramki - termin 24 lipca. Serdecznie zapraszam :)

Tagową kartkę zgłaszam na wyzwanie Perfect Sentiments Challenge #41 Anything Goes.
oraz The Pretty Little Ribbon: July Challenge#12 Tags.

9 komentarzy:

  1. Jest słodka!
    I dziewczynka i kartka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super! :) panna piękna :) Fajnie, że córę przypomina :) (szok, że ta już taka duuuża!)

    OdpowiedzUsuń
  3. powtórzę ;) słodziutka karteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Very sweet tag. I love the colors and the image.

    OdpowiedzUsuń
  5. What an adorable tag. Love the image you used and the soft colors. Thanks for joining us at Perfect Sentiment.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!