piątek, 27 lipca 2012

Pamiątki z wakacji na Artimeno

Od wczoraj ruszyło nowe wyzwanie na blogu Artimeno. Temat bardzo na czasie,  bo w końcu mamy lato, wakacje, urlopy... czas totalnego leniuchowania :)
Na wyzwanie należy przygotować dowolną pracę, która będzie nosiła nazwę/słowo "wakacje" 
(pojedynczo lub w zdaniu lub w odmienionej formie) i oczywiście by kojarzyła się ona z letnim odpoczynkiem.
W ubiegłym roku część wakacji spędziłam w Sciborzu w Pałacu Heymanna -Gospodarstwie Agroturystycznym o czym pisałam tutaj, ale również udało mi się wyjechać na kilka dni z całą rodziną do Rycerki. Właśnie z pobytu w Rycerce zrobiłam mini albumik.
Kilka fotek:





Do wykonania albumu użyłam przede wszystkim jednego papieru Cudowne Lata 02 (którego już niestety nie można zakupić)
 oraz wykorzystałam resztki pozostałe po innych pracach.
 Bazę albumu stanowią zwykłe podkładki pod piwo:
Zapraszam do udziału w wyzwaniu, a jak brakuje Wam inspiracji to proszę odwiedzić firmowy blog, gdzie można zobaczyć prace pozostałych dziewczyn :)

I jeszcze przy okazji przypominam, że mamy w sklepie promocję na zestawy papierów 10x15cm
które można wykorzystać do takich prac.

Pozdrawiam i życzę miłego popołudnia :)

7 komentarzy:

  1. To już wiem skąd ten kształt :) cudeńko.
    Zapraszam na Candy u mnie

    OdpowiedzUsuń
  2. pomysł i wykonanie fantastyczne !

    pozdrawiam
    hania

    OdpowiedzUsuń
  3. Znowu pięknie i pomysłowo.

    OdpowiedzUsuń
  4. This is just WONDERFUL! I had the best time enjoying ALL the amazing pictures! What a fabulous way to capture all the memories. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny pomysł z tymi podkładkami! Super pomysł na pamiątkę ze wspólnych wakacji!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!