środa, 25 lipca 2012

Ostatnia dla Crafty Creations Challenges

Mój debiut na blogu Crafty Creations Challenges był dokładnie 7 grudnia, to już osiem miesięcy wspólnie. Dobrze się czułam w towarzystwie dziewczyn, dziękuję za opiekę, wsparcie oraz za miłe kontakty na portalu YahooThank you very much!
Ale trzeba podejmować nowe wyzwania, dokonywać wyborów dlatego po 8 miesiącach z trudem rozstaję się z tym twórczym DT.

A dzisiaj tematem wyzwania są 'guziki' / Buttons.
U mnie trzy maleńkie guziczki, przyszyte ręcznie :)

 Jako pożegnanie chciałam pokazać kilka prac wykonanych na wyzwania CCC w ciągu tych ośmiu miesięcy:
21 grudzień:- tagi z życzeniami dla przyjaciółek

8 marzec - 'paskowe' wyzwanie
4 kwiecień - wiosenne zieleń
19 kwiecień - kolor żółty + inny
2 maja - dla mamy
16 maja - męska kartka
I na koniec jeszcze raz dzisiejsza praca:


Papiery użyte do kartki znane są wszystkim - "La maison rose" ILS, ale już wkrótce dostępne będą kolejne piękne zestawy - chyba wszystkim przypadły do gustu:


 
Mam nadzieję, że nie zanudziłam Was tą ilością zdjęć. 
Dziękuję za odwiedziny, szczególne podziękowanie dla jednej osóbki, która zawsze pozostawia ślad po wizycie tutaj :*  

4 komentarze:

  1. Piękne prace, świetny przegląd :)
    Czas tak szybko płynie, aż żal...

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna praca :) te pastele u Ciebie nabierają innego odcienia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna kartka:) Z resztą jak pozostałe:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!