poniedziałek, 23 lipca 2012

Notes z przegródkami - produkt miesiąca w Artimeno

Już w sierpniu piękne zestawy papierów w formacie 10x15 cm będą po nowej, obniżonej cenie.


                 
     Każda z projektantek miała okazję pracować z jednym z zestawów. Mój komplet w kolorach fioletowych i beżowych wykorzystałam do wykonania notesu. 
 Dodałam wycięte kółka w podobnej kolorystyce:
a w środku notesu kartki z zestawu posłużyły jako przekładki:

Do wykonania notesu użyłam jeszcze:
perełek w płynie
kamyków samoprzylepnych

Na okładki idealnie pasowały mi nowe papiery UHK Gallery Le Journal oraz Brown Sugar.
A jakie prace wykonały pozostałe projektantki można oczywiście zobaczyć na firmowym blogu - gdzie zapraszam po więcej inspiracji.
Pozdrawiam ciepło i mam nadzieję, że u Was również tak pięknie świeci słonko jak u mnie :*

3 komentarze:

  1. Świetny :) te zestawy sa faktycznie bardzo fajne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiele ułatwia taki drobiazg :) Notes bombowy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastycznie wygląda, piękne kolory ...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!