środa, 4 lipca 2012

Moja wymarzona podróż

Taką nazwę nosi nowe wyzwanie na blogu Centrum Hobbystycznego  "DecoKreacje", gdzie zostałam zaproszona jako Gościnna Projektantka Lipca.
Z wyborem tej jednej wymarzonej podróży miałam problem, bo mam ich kilka, w końcu wybrałam odległy, orientalny kraj czyli Japonię.
Odkąd pamiętam zawsze byłam zafascynowana tym krajem, moje pierwsze kroki scrapbookingowe również związane były z tworzeniem skrapów, mini albumów czy małych kompletów nawiązujących do tego kraju i jego kultury.
Tak więc prezentuję dużą zakładkę do książki (może przewodnika po Japonii):
druga strona:
Do jej wykonania użyłam oryginalnego papieru japońskiego







7 komentarzy:

  1. Śliczna zakładka :)
    a kicia słodka mrrr uwielbiam koty ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rudlisko, zakładka jest super!
    A kicia słodka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna zakładeczka!!! Fajne klimaty;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne zakładki, prawie takie same jak kociaczek.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo oryginalna i dopracowana zakładka!
    Pięknie dziękujemy za wspaniałą inspirację do naszego wyzwania :)

    Pozdrawiamy serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow...this is a beautiful tag..luchious colors..thanks for inspiring me to use bold happy colors

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!