niedziela, 22 lipca 2012

Gościnnie dla DecoKreacji

W czerwcu udało mi się wygrać wyzwanie na blogu DecoKreacji główną nagrodą oprócz banerka na bloga jest zostanie gościnną projektantką w następnym miesiącu - mnie przypadło na lipiec :)

Zaprezentowałam prace, do których 'czuję' pewien sentyment oraz przygotowałam dwie nowe.
Kartka z wykorzystaniem moich ulubionych, romantycznych papierów papiery TSC One Moment In Time.
 oraz notes w stylu marynarskim. 
Użyłam do jego wykonania papierów ILS z serii Marine. 
Dziękuję Agnieszce oraz zdolnym dziewczynom z DT DecoKreacji za zaproszenie oraz możliwość prezentacji swoich prac :)




Notes pasuje również pod kolorystyczne wyzwanie na blogu Digi- Scrap,
które trwa do 2 sierpnia. Na okładce umieszczony jest digi-stempel tag autorstwa Asi3city.

Nie jestem pewna, ale chyba udało się dopasować kolorystycznie kartkę do wyzwania The Play Date Cafe PDCC#141   


Dziękuję za odwiedziny, pozostawiony ślad. 
Życzę słonecznego tygodnia i zapraszam już jutro :)

11 komentarzy:

  1. Gratuluję wygranej :) piękne prace...

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna, romantyczna karteczka i świetny notes. Bardzo podoba mi się sposób, w jaki użyłaś sznurka, super :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kartka przeogromnie mi się podoba, jest taka delikatna, nieprzeładowana, kolory są idealnie dobrane. Irenka, gdybym miała ten listeczkowy wykrojnik, to słowo daję, skopiowałabym tę karteczkę:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Z tego wszystkiego zapomniałam napisac, że notes jest również świetnie wykonany, choc to zupełnie inny styl:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Amazing designs on BOTH your cards. Fantastic sewing patterns and paper too. Beautiful!

    OdpowiedzUsuń
  6. So soft and pretty! I'm glad you played along with us at The Play Date Cafe this week. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. What a gorgeous take on the color story! LOVE your clustered centerpiece, and your stitching is delish! Thanks so much for playing along with us this week at The Play Date Cafe!

    OdpowiedzUsuń
  8. Stunning work. Beautiful! Thanks for coming out to play with us at The Play Date Cafe. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Such a soft pretty card! Love the doily and the distressed edges!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!