czwartek, 19 lipca 2012

FYI #34 czyli kolejna inspiracja foto

Jak co dwa tygodnie Steph przygotowała dla nas inspirującą, bajkową fotografię.

 Do jej interpretacji zabierałam się kilka dni, najpierw chciałam uchwycić linię tworzącą odbicie w wodzie, potem myślałam, aby przedstawić drzewa z prawej strony, aż w końcu skupiłam się na pomarańczowo-czerwonym  krzewie z prawej strony.
Odbiłam stempel serwetkowy Dainty Doilies, potem kartkę ozdobiłam embossingowym wzorem, na końcu wycięłam koło (a właściwie jego fragment). Całość nakleiłam na papier ILS.
W sumie to jestem zadowolona z mojej interpretacji - wyszło prawie clean and simple.
A jak Wy zinterpretowałybyście to zdjęcie? 
Zapraszam do odwiedzenia blogu For Your Inspiration, 
gdzie można zobaczyć pozostałe piękne prace dziewczyn: Debbie, Debby, Karen, Michelle, Rochelle, Sara, Steph, Sylvia and Vicki. 
Dziękuję za odwiedziny, pozdrawiam.

7 komentarzy:

  1. Bardzo trudne wyzwanie, ale wybrnęłaś z niego wspaniale! Niezwykła kartka!

    OdpowiedzUsuń
  2. Simply gorgeous, as always! Love it!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie sobie radzisz z takimi wyzwaniami.
    Kartka delikatna i piękna.

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ciekawa inspiracja :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!