środa, 11 lipca 2012

Bingo z embossingiem

To tytuł wyzwania na blogu Digi Scrap.

 Wybieramy zestaw w pionie lub poziomie czyli kwiatek, perełki, motyl + embossing
i robimy dowolną pracę.
Do swojej kartki wybrałam stempelek Klaudii - Egzamin.
Idealnie mi spasował na zakończenie roku szkolnego.


 Tutaj zbliżenie na motylka, który ma jedną warstw ozdobioną embossingiem 'na zimno' :)
Całość powstała z zestawu 'Lekcja Miłości'  z Galerii Papieru, do tego kilka wykrojników i odrobina perełek w płynie.
Zapraszam na blog firmowy gdzie można zobaczyć prace pozostałe dziewczyny oraz do udziału w zabawie - czasu jeszcze trochę pozostało :)
Dziękuję za miłe słowa pod gazetowym postem:*
Spokojnej nocy.

6 komentarzy:

  1. This is really lovely. Love Bingo challenges, and this is a great version of your 'win' line.
    Alison x

    OdpowiedzUsuń
  2. your work is beautiful I love it!
    have a good weekend!
    Greetings from Holland
    Baukje

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniały pomysł! Ja teraz kombinuję i rozmyślam nad stworzeniem karteczek dla przyjaciółek, które dostały się na swoje wymarzone studia :) Mam do Ciebie za to małe pytanko, czy zdradzisz mi co wykorzystałaś do embrosingu na zimno, aby uzyskać taki wzorek na tym białym motylku? I czy dałoby się użyć do tego czegoś nie koniecznie "firmowego" tak na próbę?

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna kartka! ;)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!