poniedziałek, 4 czerwca 2012

Zagościłam

Niedawno brałam udział w wyzwaniu na blogu Vintage Cafe Card Challenge z tą karteczką, która została wyróżniona i zaproszono mnie na 'gościnne występy' :)
Miałam przygotować kartkę/pracę, która posiada m.in. postać dorosłej kobiety, projekty, wzory,  manekin, nożyczki, guziki oraz inne przedmioty związane z szyciem. Wszystko to oczywiście w stylu vintage.
Patrząc teraz na całość wydaje mi się, że wyszła mi kartka bardziej shabby niż vintage, ale klimat chyba zachowałam.
Dla mnie to szczególne wyróżnienie - moja kartka obok prac tak wspaniałych kobiet jak Melissa Phillips i Tammy Roberts. Pozostałe piękne kartki można zobaczyć na blogu Vintage Cafe Card Challenge, gdzie jeszcze trwa wyzwanie, na które serdecznie zapraszam.

Dziękuję za odwiedziny, miłe słowa, a chętnych zapraszam do przeczytania i zobaczenia fotorelacji z wczorajszego Jarmarku na blogu Kwiat Dolnośląski.
Pozdrawiam :*

14 komentarzy:

  1. Myślę że jest i shabby i vintage! wiesz że mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniała !!! A te koroneczki, falbaneczki dodają uroku ....

    OdpowiedzUsuń
  3. Superb you have done pretty wonderful! Greetings Baukje

    OdpowiedzUsuń
  4. mocno kobieco i mocno romantycznie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. o kochana, jeśli masz ja jeszcze to nieśmiało chciałabym powiedzieć, że mi się ona bardzo marzy... bo jest piękna...
    a wyróżnienia gratuluję:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję:) Piękna kartka:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluje Irenko!..a praca wspaniała!

    OdpowiedzUsuń
  8. Such a beautiful card! Just lovely!

    OdpowiedzUsuń
  9. ależ śliczna!!! kolorki są cudne!

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo, bardzo kobieca i śliczna kolorystyka.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!