wtorek, 12 czerwca 2012

Z azzurrkiem na wyzwanie

Taką 'normalną' jak dla mnie kartkę poczyniłam według mapki z blogu Stampin' Royalty Challenge#127.
Jak widać dodałam trochę więcej ozdóbek w jedno miejsce, ale układ chyba zachowałam.

To już druga moja praca z Azzurro'wą kolekcją, pierwsza kartka z motylem jest tutaj.
A dla szukających inspiracji zapraszam na firmowy blog UHK Gallery gdzie jest wiele pięknych prac z wykorzystaniem tej kolekcji.
Ja zmykam spać (bo to prawie 3 rano), a Wam życzę wspaniałego, inspirującego wtorku :*

10 komentarzy:

  1. zazdroszczę umiejętności korzystania z mapek ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękna kartka. te kropelki na koprze cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna kartka,piękne kolory,
    Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy dobór kolorów i te przeszycia!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Urocza kartka w fajnej interpretacji:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowna karteczka!! Bardzo podobają mi się kolorki :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!