niedziela, 17 czerwca 2012

Twórczo, inspirująco i kreatywnie

Tak można nazwać sobotnie spotkanie w Altusie. 
Mamy takie miejsce obok kina Helios, gdzie co jakiś czas spotykają się zakręcone kobietki ze Śląska i okolic ;)
Tym razem było nas więcej, z niektórymi scraperkami nie widziałam się chyba ponad rok.
Oczywiście zaczęłyśmy od plotkowania.


Takie cuda (nie tylko do zmacania) przywiozła Nowalinka,
W końcu  kilka odważnych i kreatywnych dziewczyn zabrało się za ozdabianie pudełek, których nie brakowało:
 powstały piękne małe dzieła:

Ta metalowa linijka to pamiątka rodzinna Halinki

A na koniec każde pudełko zmieniło właściciela.
W tym twórczym spotkaniu udział wzięły (alfabetycznie):

Alicja
Anita 22
Atta
Basia
funkia3
Halinka
Inka 
Jaśminowasia
Karmazynowy Kamyk
Margaretka
Nowalinka 
SentiMenti

Niestety z powodu mojego lenistwa nie zrobiłam nic, ale za to dopingowałam inne dziewczyny :)
Pozdrawiam serdecznie i życzę pogodnej niedzieli.

6 komentarzy:

  1. Miłe spotkanie - fajne prace..

    OdpowiedzUsuń
  2. Było super! No i to dzięki Tobie, oprócz plotkowania, powstały te maleńkie pudełeczka :)
    Ps. Podkradłam sobie dwa zdjęcia, dziękuję bardzo i pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję Irenko za spotkanie, nawet pogoda Nam dopisała :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miło było się z Wami spotkać:)
    Do następnego razu:)

    OdpowiedzUsuń
  5. spotkania zazdroszczę ;)
    fajnie jest tak się spotkać z kimś kto ma takie same pasje
    ja niestety nie mam takiej możliwości, ale nie tracę nadziei że może kiedyś ;)
    prace świetne co zresztą wcale nie dziwi
    pozdrawiam gorąco !!!

    OdpowiedzUsuń
  6. było jak zwykle sympatycznie,uwielbiam to plotkowanie przy kawie:p
    nie byłam twórcza-bije się w pierś :p

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!