środa, 6 czerwca 2012

Sukienka dla baletnicy

Na blogu City Crafter Challenge zagościło nowe wyzwanie "Coppelia". Tematycznie związane jest z baletem, lubię balet dlatego też postanowiłam przygotować coś na wyzwanie.
Z początku chciałam wykorzystać gotowy obrazek vintage z różową sukienką baletnicy, ale zrezygnowałam. W końcu zdecydowałam się na  uszycie/zrobienie/udrapowanie  (*niepotrzebne wykreślić) papierowej sukienki.
Trochę mi czasu zajęło zanim uzyskałam efekt widoczny na fotkach, ale jestem zadowolona z rezultatu.
 Dół sukienki ukształtowany jest z paska papieru Babie Lato, najpierw ozdobiłam go dziurkaczowym wzorem, potem popsikałam Mini Misterem, aby papier stał się podatny na kształtowanie. Dodałam kilka warstw tiulu, papierową serwetkę.

Górę sukienki wycięłam z papieru Raspberry Praline, połączyłam obie części wąską wstążką i dodałam małą różę.
Dekolt sukienki oraz tiulowe warstwy ozdobiłam perełkami w płynie. Muszę się pochwalić, że nawet wieszak, na którym jest sukienka sama zrobiła z kawałka ogrodniczego drutu.
Do wykonania kartki użyłam jeszcze: Coffe Toffe, Blue Lagoon, Christmas Carol ze sklepu UHK Gallery.
Jako baza posłużył mi kartonik w kolorze kremowym dostępny Na Strychu. 

Całości dopełniły różne stempelki, ćwiek z perełką i wstążka ze sklepu scrap.com.pl, metalowa zawieszka baletnica z koralium. No, i nie mogło zabraknąć drobnych przeszyć maszynowych.
Kartkę zgłaszam jeszcze na trzy wyzwania:
The Shabby Tea Room Week#117 - Sweet Summertime (using teal or aqua, pink and brown)
Blog na Strychu - Dodaj kwiaty
Rapakivi -  Z serwetką i perełką

Jak stwierdziła wczoraj Inka oglądając tą kartkę w świetle nocnym 'trzyma Cię shabby" i chyba ma rację. Moje ulubione brązy w tej chwili leżą w kartonach. A ja eksperymentuję z innymi kolorami :)

Oj, dzisiaj wyjątkowo dużo zdjęć i opisów, mam nadzieję, że wytrzymałyście.
Życzę pogodnego wieczoru :*

59 komentarzy:

  1. Tak :) Do końca, bardzo ładna, cudna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczna, sliczna, sliczna:)

    OdpowiedzUsuń
  3. efekt jest po prostu oszałamiający!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale słodka! Niesamowity efekt;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Och!
    Jest przepiękna!
    Fantastyczna, chyba się zakochałam:D

    OdpowiedzUsuń
  6. sukieneczka jak prawdziwa! jestem pod wrażeniem

    OdpowiedzUsuń
  7. cudowna sukieneczka:)
    a najbardziej podoba mi się niepozorny wieszaczek.
    Czy mogę od gapić pomysł z wieszaczkiem?

    OdpowiedzUsuń
  8. O raju!!! Przepiękna!!! Gratuluję pomysłu :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękną sukieneczkę uszyłas!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. sliczna ta sukienka, ale tez podobaja mi sie stempelki :->

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna! Sukienka jak prawdziwa :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Rewelacyjna kartka, piękne wykonanie, wspaniałe kolory i dodatki. Serdecznie pozdrawiam. Jola

    OdpowiedzUsuń
  13. Fantastyczna sukienka! Taka skomplikowana, tyle elementów się na nią składa, podoba mi się bardzo!

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękna - sukienka jak z materiału, pięknie się układa.

    OdpowiedzUsuń
  15. Sukienusia jest przecudna! Piękna karteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Czegoś tak pięknego w życiu nie widziałam!Lubię przestrzenne kartki,ale ta bije wszelkie rekordy.Widać jak dużo pracy włożyłaś w tę kartkę.Teraz jeszcze bardziej pokochałam przestrzenność,sukienki i ten styl!Cuuuudo!Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Beautiful and wonderfully creative.
    :) Chris / CS Designs

    OdpowiedzUsuń
  18. WOW!!! very creative and gorgeous!

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudowna praca, a sukieneczka zwiewna i delikatna - istne dzieło sztuki:))

    OdpowiedzUsuń
  20. Wow, śliczna sukieneczka! Świetny pomysł, cudna kartka!

    OdpowiedzUsuń
  21. o cholera...
    przepraszam, ale ta sukienka jest... idealna...
    Rudlis... jesteś Mistrzynią...

    OdpowiedzUsuń
  22. This is so very beautiful ... what a lovely dress and I love the sweet little ballerina charm ... many thanks for playing along at CCCB

    OdpowiedzUsuń
  23. przepiękna sukienka, a całą karteczka cudna!!!

    OdpowiedzUsuń
  24. wow! wonderful Greetings Baukje

    OdpowiedzUsuń
  25. Kiecka jest OBŁĘDNA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękna, niesamowita! Gratulacje! ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Dokładnie taką sukienusię mam w głowie i chciałam kiedyś zrobić ale nie podjęłam się wyzwania. Tobie wyszło bosko!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  28. prześliczna kartka!
    Świetna praca! Dziękujemy za udział w wyzwaniu Rapakivi!

    OdpowiedzUsuń
  29. Prześliczna kartka i do tego bardzo ale to bardzo oryginalna! Zagościłam przypadkiem na tym blogu ale tak mi się spodobało, że się tu zostanę na dłużej.
    Pozdrawiam MontanA

    OdpowiedzUsuń
  30. What an adorable card. So creative.. Thanks so much for playing along with us at CCCB!

    OdpowiedzUsuń
  31. Gratuluję wyróżnienia!
    Piękna kartka, sukienka boska!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  32. WOW~ that paper dress is just stunning! So many beautiful details on this card...it's just lovely!

    OdpowiedzUsuń
  33. Wspaniała, sukienka jest oszałamiająca. Miałam kiedyś podobny wieszaczek, "ukręcony" prawie 30 lat temu - oto dowód na to, że wszystko może się nam przydać... Gratuluję pomysłu!!

    OdpowiedzUsuń
  34. Ależ niesamowita kartka!!! jest przepiękna!!

    OdpowiedzUsuń
  35. WOWZERS! So GORGEOUS! LOVE that tutu!! Thanks so much for joining us at CCCB!

    OdpowiedzUsuń
  36. Love your shabby chic creation ! You create beautiful cards ! I will become a follower, don't want to miss any :) Greetings from Canada, Shirley

    OdpowiedzUsuń
  37. Niezwykła sukienka, zauroczyła mnie! Dziękujemy za udział we wspólnej zabawie Rapakivi!

    OdpowiedzUsuń
  38. Rewelacyjna sukienka! Robi ogromne wrażenie! :)
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu Rapakivi.

    OdpowiedzUsuń
  39. Dziękuję za możliwość wykonania liftu :* Pozdrawiam!!!
    http://poczekalniaaka.blogspot.com/2013/01/sukienkowo.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!