sobota, 30 czerwca 2012

No to ruszamy

Niestety nie mogę być na zlocie (może za rok), ale wreszcie mam upragnione wakacje, a co za tym idzie WIĘCEJ CZASU DLA SIEBIE ;).
Tak więc będzie trochę więcej:
  •  pokazanych prac, 
  • więcej odwiedzanych przeze mnie Waszych blogów, 
  • więcej wyzwań, zabaw.
No to ruszamy z kolejnym drugim wyzwaniem na blogu sklepu Artimeno, gdzie dodatkiem do pracy ma być kalka/ pergamin.
Tylko nie mówcie, że tego w domu nie macie!?! No to do dzieła: pogoda idealna na wycieczki, spacery, ale są wieczory długie, więc można coś podłubać.
Tym bardziej zapraszam bo jestem gospodynią tego wyzwania.
Z tej okazji przygotowałam kartkę ślubną:
W tej całej kompozycji brakowało mi miejsca na napis 'W Dniu Ślubu', więc powstała  kartka sztalugowa
 W mojej kartce użyłam kalki pergaminowej na wypełnienie owalnej ramki, tam również jest embossinowany białym pudrem niewielki motyw, z kolei na dole mam falbankę wykonaną dziurkaczem brzegowym.
Kawałki kalki pergaminowej pochodzą ze sklepu Artimeno, gdzie można zaopatrzyć się w inne akcesoria do techniki pergaminowej oraz scrapbookingu. Duży ćwiek również zakupiony w sklepie Artimeno - trwa jeszcze promocja na ćwieki.
Użyłam papierów z zestawu  Le JOURNAL UHK Gallery.

Na więcej inspiracji zapraszam na blog Artimeno, gdzie można zgłosić swoje prace.
Dziękuję za odwiedziny,  szczególnie pozdrawiam  'zaglądaczy' ;)
Jestem ciekawa relacji ze zjazdu...ale na to trzeba będzie poczekać chyba do wieczora.

13 komentarzy:

  1. Śliczna jest i kolorystyka bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Very beautiful card, love the colors!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Karteczka cudowna!!! Fantastyczna kolorystyka i dobór dodatków :)

    OdpowiedzUsuń
  4. karteczka jest prześliczna! zdradź co to jest to z napisem - stempel? Zlot był bardzo udany z jednym minusem - pod szklanym dachem i prawie bez przewiewu powietrza po 5 minutach wszyscy byli ugotowani... Ale atmosfeta rekompensowała strużki potu z każdej strony ;) Do zobaczenia za rok! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli masz na myśli napis "W Dniu Ślubu" to jest napis wydrukowany, znajduje się na wykrojniku Spellbinders Ribbon Banners.
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  5. Kartka jest mistrzowska:) jedna z najpiękniejszych jakie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!