niedziela, 3 czerwca 2012

Kto uwierzy?

Już po raz drugi odbył się Jarmark Aktywności Twórczej w Chorzowie -szczegóły tu.
Tym razem po namowie Inki zdecydowałam się twórczo zadziałać i pod kierunkiem Ayeedy zrobiłam taga. O takiego!

Teraz już wiem (albo mi się wydaje, że wiem) jak działają, jaki dają efekt różne mix media (mgiełki, farby strukturalne, żele). Zabawa była świetna, człowiek mógł się twórczo wyżyć.
Ale na jednym tagu się nie skończyło - był kolejny ...
Dziękuję za wspaniałe, chociaż krótkie warsztaty :*
 Czyżby wciągał mnie świat mix mediowy?!
A to są moje zachciewajki na kolejne warsztaty:

 obrazy w technice Textile hardening, stone art

składanie kwiatów z wirów osikowych
filowanie dużych płaszczyzn

 kolorowy świat witraży

I na koniec odpoczynek i pogaduchy z Inką:
Miło mi było również poznać bardzo sympatyczną załogę Magicznej Kartki oraz część dziewczyn z Silesian Craft :)
Teraz idę cieszyć się zakupami i nowymi mixmediowymi pracami.
Spokojnej nocy życzę.

9 komentarzy:

  1. musiało być super, twój tag jest obłędny! a ja się rozchorowałam:( a takie miałam plany was odwiedzić...

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjny tag! oj Aida potrafi zarazić miłością do mixed mediowych prac :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny Tag :) Było mi bardzo miło poznać Cię :)

    OdpowiedzUsuń
  4. tag wygląda super a Ayeeda jest świetną n-lką :)

    OdpowiedzUsuń
  5. :) Było mi bardzo miło Cię poznać i razem się popaćkać:) Tag świetny!

    OdpowiedzUsuń
  6. tag jest świetny! co do mediów - to chyba nikt do końca nie wie, jak działają, bo zawsze potrafią zrobić jakąś niespodziankę :D będzie więcej mediowych prac? :>

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!