sobota, 16 czerwca 2012

Kilka wyzwań - nadrabiam zaległości

Czerwiec to zwariowany miesiąc dla nauczycieli (dla uczniów również).
Ten tydzień obfitował w ostatnie kartkówki, poprawianie ocen szczególnie przez uczniów, którym nie bardzo chciało się systematycznie uczyć.
Przyszłe dwa tygodnie będą pod znakiem konferencji, zebrań z rodzicami, wycieczek, zawodów sportowych, wypisywania świadectw, prób na zakończenie gimnazjum itp.
A teraz, aby nie zanudzać w szybkim tempie prezentuję kilka wyzwań, w których biorę udział jako DT.
Po dłuższej przerwie zapraszam na zabawę z craft mapką na blogu Scrapgalerii.
W tym wyzwaniu przygotowujemy kartki, albumy, tagi związane z dzieckiem. Przygotowałam z tej okazji taką małą kartkę inspirację:
 Jakie zostały użyte papiery, dodatki opisałam na blogu Scrapgalerii - zapraszam

na prace czekamy do 29 lipca! Czyli jeszcze dużo czasu.

Kartka ta bierze udział również w innym wyzwaniu - na blogu Crafty Creations Challenge trwa wyzwanie # 174 How Charming. W roli głównej małe metalowe zawieszki

Wczoraj również ruszyło wyzwanie na blogu Digi-Scrap.pl
temat "KONIEC ROKU SZKOLNEGO"
należy zrobić pracę bez kątów prostych, wszystkie rogi muszą być zaokrąglone.
 Warto zobaczyć jak z tym tematem poradziły sobie dziewczyny z DT na blogu
Moja kartka też bez rogów, a właściwie rogi ma (teraz dopiero widzę) i kilka zaokrągleń :)
Digi stempel, którego użyłam, a którego mało co widać to ramka KF autorstwa DragonLady (ukryłam go pod różyczkami). 
Coraz bardziej doceniam zalety digi stempelków:
  • zajmują niewiele miejsca (tylko na twardym dysku),
  • można je powiększać, pomniejszać w zależności od potrzeb,
  • niewiele kosztują w porównaniu z gumowymi czy silikonowymi stemplami
  • nie trzeba je myć po skończonej pracy,
  • a ostatnio nauczyłam się im zmieniać kolor przed wydrukowaniem,
No to tym sposobem trochę nadrobiłam zaległości. 
Pozdrawiam Was serdecznie, życzę wiele emocji związanych z  dzisiejszym meczem.

Dzisiaj jeszcze tutaj wpadnę - pokażę małą fotorelacje z pudełkowego spotkania :)

6 komentarzy:

  1. Przepiękne kartki. Jedna i druga. A tych rogów to tak naprawdę nie widać i nie są one typowe napewno :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczny zbór bardzo różnorodnych prac:)
    ps. może się skusisz http://unscriptedsketches.com/2012/06/unscripted-sketches-163/ ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacyjne karteczki :) Uwielbiam takie kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kartki świetne, piękne kształty mają:) I ogromnie mi się podoba cytat o dziecku...

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne kartki, w pięknych kształtach. Obie podobają mi się bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  6. obie karteczki śliczne, pięknie dopracowane!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!