wtorek, 19 czerwca 2012

Jedna dla taty

Niewiele w tym roku zrobiłam kartek z okazji Dnia Taty, chociaż pomysły były. Tą dzisiejszą przygotowałam według kolorystycznego wyzwanie na blogu Perfect Sentiments Challenge.
Użyłam do jej wykonania nowej kolekcji papierów "Marine" ILS, kilku ćwieków, nitów, sznurka oraz parę stempelków.
W Centrum Hobbystycznym DecoKreacje jest również wyzwanie związane tematycznie z ojcem więc i tam zgłaszam moją kartkę:

To chyba najkrótszy post jaki napisałam...
Dziękuję za odwiedziny, życzę miłego dnia (oby upały w końcu się skończyły i przyniosły w nocy trochę deszczu i chłodu).

11 komentarzy:

  1. Jak zawsze pięknie;)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie - rewelacja!!! Świetna, cudna kartka!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie ;) Zapracowana Kobitka z Ciebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kartka śliczna. A upały absolutnie niech sie nie kończą. Dopiero się zaczeły. Bez przesady - lało dwa tygodnie i zimnica była. To teraz slońca chcemy... słońca!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow this is just stunning! Love the image and your creative layout! Thanks for playing along this week at The Perfect Sentiment!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna, tło najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  7. great fathers day card thanks for joining us at the perfect sentiment.

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudna karteczka! Dziękuję za udział w naszym wyzwaniu i ciepło pozdrawiam. Edi-th DT DecoKreacje

    OdpowiedzUsuń
  9. Urocza kartka!

    Dziękujemy za udział w naszym wyzwaniu! :)
    Pozdrawiamy serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowna kartka, dopracowana i bardzo staranna. Dziękujemy za udział w wyzwaniu Decokreacji.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!