sobota, 9 czerwca 2012

For Your Inspiration Challenge#31

Na samym początku chciałam bardzo podziękować za tyle sympatycznych komentarzy pod poprzednim postem :*
 Nie spodziewałam się, że tak dużo osób odwiedza mój blog - jest mi niezmiernie miło, 
że spodobała się Wam sukienka :)

A teraz odrobinę zaległy temat.
Na blogu inspirującym pięknymi zdjęciami FYI od czwartku mamy nowe wyzwanie.
Do wykonania pracy należało jeszcze użyć digi stempelków naszego sponsora Bugaboo :

W tym zdjęciu inspirowałam się trochę architekturą (konkretnie łukami), kolorem oraz drobnymi punktami świetnymi przy oknach. Muszę przyznać nie było łatwo:

Jakie piękne prace wykonały dziewczyny z DT  For Your Inspiration możecie zobaczyć na blogu - zapraszam :)

4 komentarze:

  1. Love how you have interpreted the photo Rudlis - your card design in stunning.
    Sylvia x

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale wyszło przepięknie! Co za kolory, świetny układ i jaki fajny ten stempel! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. This is beautiful, I love your interpretation of the inspiration photo.

    OdpowiedzUsuń
  4. Beautiful! I love the little details - the pearls and beads.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!