środa, 20 czerwca 2012

Czerwiec z wiankiem

Czy u Was czas też tak szybko upływa? Szczególnie gdy ma się coś do zrobienia, a tu jeszcze wali się rzecz, którą wcześniej się zaplanowało.
O mały włos dzisiaj u mnie nie byłoby czerwcowego wianka. Ale udało się, jest!

Inspirujące foto na czerwiec było takie:
Instrukcja do wianka:
Piękny jeansowy but, który został zmieniony w torbę :)
A jakie będą obowiązywały zasady wianka:
  •   trzeba użyć materiał i to musi  być jeans. Można użyć również inne materiały.
  •   trzeba dodać jakieś różyczki (ilość, kolor, wielkość-zależy od Was),
  •   a reszta według własnych upodobań, pomysłów :)
No to mój dzisiaj ukończony wianek (ostrzegam, że fotki są niewyraźne)
Materiał jeans (stare spodnie) oraz kawałki tiulu. Różyczki ręcznie skręcane w ilości 5 sztuk :)
Zbliżenie na jedną różyczkę, w środku ćwieki ze sklepu scrap.com.pl

  teraz idę podziwiać prace dziewczyn i Was również zapraszam:

 Wianek z różyczkami udało mi się dopasować do wyzwania na blogu Sklep BerisArt: z RÓŻĄ.

Życzę miłego wieczoru :*

18 komentarzy:

  1. teraz stare spodnie podobają mi się znacznie bardziej .Ja ukręciłam tylko jedną różę :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudny wianeczek Irenko... RÓŻE WSPANIALE SKRĘCONE I TA DELIKATNOŚĆ TIULU....

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ piękny!!!!! Bardzo lubię dzins! Cudny w tej formie!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowny!!! Bardzo mi się podoba, szczególnie te różyczki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaka misterna koronka dżinsowa! Widzę go jako ozdobę stołu z trzema granatowymi, grubymi świecami różnych wielkości w środku..

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowny wianek :) bardzo kwiatowy i te perełki mrrrr

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny! Bardzo fajny efekt daje połączenie tiulu i jeansu! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ależ ten wianuszek śliczny :))

    OdpowiedzUsuń
  9. JAK DLA MNIE REWELACJA!!!
    Cudne różyczki, a tiul dodał wiankowi lekkości.
    Bardzo mi się podoba!!!:D

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo mi się podoba ten wianuszek ;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajny wianuszek, muszę kiedyś spróbować :) a ćwieki wyglądają jak identycznie jak CraftManiowe :)

    OdpowiedzUsuń
  12. WOW
    Rewelacyjny wianek.
    Lecę szukać starych jeansów ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetny wianek!!! Fantastyczna praca.
    ***
    Dziękuję za udział w wyzwaniu :))

    OdpowiedzUsuń
  14. What a neat idea, love how you answered the challenge. Super project!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!