piątek, 1 czerwca 2012

Ciiicho.... mężczyźni to duże dzieci...

I dlatego połączyłam kilka 'imprez' w jedną pracę. Z okazji Dnia Dziecka, zbliżającego się Dnia Taty oraz rozpoczynających się za niedługo Mistrzostw Euro 2012 przygotowałam folder na płytkę CD/DVD.

W tym folderze możemy umieścić płytę z najlepszymi bramkami, akcjami na boiskach podczas tych mistrzostw. Taka pamiątka dla taty - kibica :)
Folder przygotowałam na dwa wyzwania:
1. Na blogu Digi Scrap rusza wyzwanie "Dzień Ojca" a wytyczne są następujące:
należy wykorzystać przynajmniej 3 różne desenie np. kratka, kropki i paski oraz jakiś element metalowy.
W mojej pracy są paski, kropki oraz kratka, metalowy jest biały ćwiek. Użyłam digi stempla aparat  Iwonykra. 
Zapraszam na blog Digi Scrap gdzie można zobaczyć inne prace dziewczyn.
 2. Dzisiaj również ruszyło pierwsze wyzwanie na blogu firmowym Artimeno,
gdzie królować będzie EURO 2012! 
Zrób jakiś drobiazg w kolorze biało-czerwonym, dodaj motyw piłkarski lub napis Euro 2012 i przyłącz się do zabawy - czekamy do 20 czerwca.
A jakie są nagrody w tym wyzwaniu? Zobaczcie same - tu.
Sposób wykonania folderu podałam tutaj. 

Na koniec chciałam życzyć wszystkim 
prawdziwej (dziecięcej) radości życia  :)
Uśmiechajmy się częściej!

3 komentarze:

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!