niedziela, 10 czerwca 2012

Bez wykrojników też się da

Zrobić kartki. U mnie znowu romantycznie, kwieciście, więc przepraszam. Wczoraj wieczorem relaksowałam się w ten sposób. Układ kartek stary jak świat.
 ^ szycie chirurgiczne (he he)


Z Craftmanii otrzymałam przesyłkę, a w niej mały zestaw papierów One Moment In Time firmy ScrapCake
no to musiałam coś stworzyć. Z pudła wyciągnęłam dawno nie używane tekturki Tattered Angels. Dodałam odrobinę kwiatów, trochę farbowanej gazy, dziurkaczowe listki, mikrokulki Marthy Stewart, kropelki akrylowe.

A z pozostałości powstała taka resztkowa kartka:
:* to dla tych co tutaj nie tylko wpadają i 'kukają'

19 komentarzy:

  1. to ja wybieram resztkową! ;)) niezły relaks -chyba bym do 5 rano robiła taką ilość !

    OdpowiedzUsuń
  2. Heh...no niezłe tępo :) wszystkie karteczki mają swój osobisty urok :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wszystkie przepiękne - romantyczne i kobiece - ale ta pierwsza naj!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Taki relaks to rozumiem:))) Jeszcze trochę i wakacje, a wtedy...:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdecydowanie skłaniam się ku resztkowej :) Pozostałe mają też swój urok :) Tempo rzeczywiście mistrzowskie, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kartki są zachwycające!!!
    Przeszycia dodają im uroku :).

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniałe kartki, wszystkie są śliczne :) Zazdroszczę tempa tworzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo romantyczna kolekcja, to resztkowa to moja faworytka.

    OdpowiedzUsuń
  9. Tempo powalające, podobnie jak karteczki! Rewelacyjne, delikatne i bardzo romantyczne:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne, delikatne, klasyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo sympatyczne, delikatne i subtelne

    OdpowiedzUsuń
  12. Pewnie, że się da. A Twoje kartki są najlepeszym tego dowodem :) Piękne!

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkie karteczki są śliczne :-))
    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  14. piekne kartki, ta z motylkiem bardzo fajna. kolory subtelne, delikatne i świetnie Ci to wyszło!

    OdpowiedzUsuń
  15. Wow these are gorgeous with all the soft romantic colours & die cuts, love them. I came here looking for your FYI card, but sidetracked by these creations !

    OdpowiedzUsuń
  16. Kartki są przepiękne :) Bardzo podobają mi się dodatki i kolorki :) Widać, że Zdolniacha ;) hehe pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!