niedziela, 27 maja 2012

Zliftowałam sobie

kartkę z motylem, która znajduje się na blogu Silesian Craft dokładnie tu.
Zostałam zaproszona przez Viol do udziału w comiesięcznym liftowaniu prac różnych scraperek, w tym miesiącu zapraszam do liftowania mojej kartki :)
Taką pracę wykonałam:

To oryginał:
Do jej wykonania użyłam papierów z kolekcji Azzurro.
I jeszcze na dowód, że motyl jest 3 D
Oczywiście zapraszam do zliftowania mojej kartki - będzie mi bardzo miło, zapraszam na blog Silesian Craft, gdzie na prace czekamy do 31 maja.
 A na koniec postu jeszcze jedna miła wiadomość. Wraz z innymi zdolnymi dziewczynami będę współtworzyć blog firmowy sklepu Artimeno.

Czas przypomnieć sobie inne techniki jak np. iris folding, quilling czy tea bags folding :) 
Pozdrawiam ciepło odwiedzających i pozostawiających ślad :*

12 komentarzy:

  1. Obydwie piękne, też nieśmiało zgłosiłam moją propozycję. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluje :)
    A motylka już zliftowałam i nawet zgarnęłam za niego ciasteczkowe wyróżnienie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. tak się nawet zdziwiłam w pierwszej chwili, że ta liftowana karteczka dokładnie w twoim stylu ;) ale już doczytałam, ze liftowałaś samą siebie... obie śliczne, choć nowsza wersja podoba mi się odrobinę bardziej - cudne kolory!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne kartki obie, no i gratuluje Ci:)

    OdpowiedzUsuń
  5. co tu dużo pisać jak zwykle piękna praca

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie wyglądają :) Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna ! Chyba też się kiedyś pokuszę o mały lift.

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj lubią Ciebie motylki i Ty je lubisz, widać od razu:)))Piękne obie karteczki:) I ciesze się na wspólną pracę w zespole:) Pozdrawiam Irenka gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Rzeczywiście kolorystyka papierów jest urocza i Ty wydobyłaś z nich wszelkie walory. Sliczna praca!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!