niedziela, 20 maja 2012

Woda w maju

Nie będzie lania wody, będzie wianek na majowe wyzwanie.
U mnie ten wianek to ma inne znaczenie, wygląd. Chyba po raz pierwszy mój plan nie został zrealizowany do końca. Ale co tam, grunt to dobrze się bawić :)))
"Woda" taki jest temat wiankowego wyzwania na maj. Dowolna interpretacja, dowolny wygląd, kształt - po prostu wszystko co skojarzymy z wodą.
A więc to moje skojarzenia:

i drobne kropelki na falach:
Kartka marynarska, żeglarska z kropelkami 'wody', które miały utworzyć coś w formie wianka wokół żaglowca....
No to teraz idę podziwiać prace pozostałych dziewczyn.
Pozdrawiam ciepło zaglądaczy :*

17 komentarzy:

  1. Ciekawa "męska" kartka! I sprytnie wianek wpleciony ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kartka swoją drogą prześliczna -podróżna :) a ja już bardzo bym chciała gdzieś w jakiś rejs .. Kropelki dobrze się wpisały w rolę ;) u mnie też ich nie zabrakło !

    OdpowiedzUsuń
  3. Wianek bardzo delikatny, ale cała otoczka piękna...

    OdpowiedzUsuń
  4. Super!!! Świetne te fale pieczątkowe :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna karteczka! Bardzo fajna interpretacja tematu:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna męska kartka, która mnie zachwyciła i porwała w morską przygodę:-) no i wianka się dopatrzyłam)

    OdpowiedzUsuń
  7. Czarująca kartka z pięknymi elementami.Ten motyw do zawieszenia u góry-mistrzostwo!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawy pomysł - woda jest przezroczysta, nie od razu zauważyłam wianek. Jest wodny niemal w pełnym tego słowa znaczeniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak zwykle klimatycznie i nieszablonowo!
    Bardzo mi się podoba:D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawa interpretacja wody. Świetne te kropelki. Jak takie się robi??
    Pozdrawiam serdecznie;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Podoba mi się bardzo, świetnie zgrane kolory i super pomysł na fale, kropelki pięknie wykańczają całość.

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo ładna kartka i ciekawa interpretacja mokrego tematu

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna praca -pasuje mi na męską karteczkę.Podoba mi się pomysł z ćwiekiem w górnej części- wygląda tak jakby ktoś zawiesił obraz na ścianie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!