wtorek, 29 maja 2012

Odrobina ślubnych kartek

Kilka ostatnio zrobiłam kartek, proste, w całości prawie białe.
Z niewielkim dodatkiem połyskującego papieru.


W koronkach i tiulu czyli delikatne, piękne papiery z Galerii RAE
oraz na bogato zdobiona kartka z papierami z Magicznej Kartki
Za jakość zdjęć przepraszam, ale zawsze mam problem ze zrobieniem porządnego zdjęcia białych, połyskujących prac ...
Jedną z kartek zgłosiłam na wyzwanie Creative Belli Blog Challenge #144 Wedding 
(dziękuję Caro78)

A już w najbliższą niedzielę zapraszam na  II Jarmark Aktywności Twórczej - więcej informacji tu.

20 komentarzy:

  1. Cudne! Wszystkie bardzo mi się podobają, są bardzo delikatne i eleganckie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne prace :)
    ps. przypominam o piątku ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Popieram , kartki bardzo piękne. A co do zdjęć to są świetne :)) Nie widziałaś moich , te moje są kiepskiej jakości (i to głównie z powodu perłowych i metalicznych papierów ....a raczej braku umiejętności :(((

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne prace, subtelne i pełne wdzięku:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie są piękne, takie subtelne, eleganckie i czyste... :) Ale nr 2 szczególnie podbił moje serce :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Irenko, cudne są te kartki, delikatne, eleganckie i dopracowane w każdym calu....Bardzo mi się podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne :) Czysta biel, a daje tyle możliwości :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne! Bardzo eleganckie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dla mnie kartka numer 2 to ideał! Jestem pod niekończącym się wrażeniem Twojej kreatywności

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękne, niesamowicie eleganckie!

    OdpowiedzUsuń
  11. niesamowicie delikatne te kartki ;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne, eleganckie, ponadczasowe.

    OdpowiedzUsuń
  13. przepiękne i bardzo wytworne!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. przepiękne bardzo eleganckie kartki:)

    OdpowiedzUsuń
  15. piękne, właśnie sobie uświadomiłam, że tak rzadko robię białe kartki na tą okazję - tzn. całe w bieli

    OdpowiedzUsuń
  16. Urocze wszystkie kartki takie delikatne

    OdpowiedzUsuń
  17. Piekne, a masz jakies przyklady minimalistycznych dziel

    OdpowiedzUsuń
  18. Ślubna klasyka, koronkowa robota.

    OdpowiedzUsuń
  19. My goodness these are gorgeous!! I love the white on white tones. Stunning, really. So glad you shared with us at the Creative Belli challenge!

    OdpowiedzUsuń
  20. So happy you joined us at Creative Belli with your gorgeous creations!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!