piątek, 4 maja 2012

Odliczanie w Digi Scrap

Ostatnio robię dużo kartek dziecięcych i dzisiaj chciałam pokazać kolejną:
Po raz pierwszy wykorzystałam znany wszystkim digi stempelek autorstwa Pasiakowej.
Do wykonania tej kartki użyłam również:
5 bradsów,
4 papiery,
3 kwiaty,
2 wstążki,
1 stempel
Takie odliczanie jest 'zadaniem' na nowym wyzwaniu Digi-Scrap gdzie przygotowujemy prace z okazji Dnia Matki. Moja kartka jako gratulacyjna dla młodej/nowej mamy:
Zapraszam serdecznie do udziału w nowej zabawie - wszystkie szczegóły i więcej inspiracji znajdziecie tu.

I na koniec życzę wszystkim maturzystom 'połamania' piór - w domu też mam jedną maturzystkę :)

12 komentarzy:

  1. Oj jaka śliczna, dziecięca;)

    OdpowiedzUsuń
  2. przepiękna! te papiery cudnie ze sobą grają no i kolorki są boskie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna! Lekka i delikatna, a tyle się na niej dzieje! Idealnie dopasowane wszystkie elementy.

    OdpowiedzUsuń
  4. brilliant what did you do that again nicely done
    nice weekend
    Greetings Baukje

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna dziecięca karteczka:) A za córkę trzymam kciuki, będzie dobrze:))) Ja mam za rok stres maturalny w domu i to podwójnie (jak doliczyc nas rodziców, to poczwórnie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna elegancka karteczka, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. So soft & beautiful! I love the ribbons :)

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczna, delikatna i przede wszystkim słodka...

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudne połączenie kolorów i deseni papierów! Bardzo mi się podoba:) No i ta falbanka naokoło..:)

    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do mnie na malutkie candy:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Prześliczna, bardzo delikatna i idealnie dopasowana do okazji :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!