środa, 16 maja 2012

Male Birthday Card

'Męskie kartki urodzinowe' od dzisiaj taki temat wyzwania zagościł w Crafty Creations Challenges.
Moja przygotowana na tą okazję jest skromna, z niewielką ilością dodatków, a użyłam do niej papierów z kolekcji I love SCRAP. Jestem ciekawa czy ktoś jeszcze pamięta jak nazywała się ta kolekcja?
Stempel samochodu to dawny nabytek kupowany przy okazji tu.
Ostatnio trochę mało tutaj bywam, inne sprawy zajmują mi trochę czasu. Postaram się to nadrobić już w najbliższy weekend.
Ciepła Wam życzę i słonka, bo tego nam brakuje :*

8 komentarzy:

  1. męskie kartki nie są łatwą sprawą ;) dobrze że jest się gdzie zainspirować !

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczna kartka :) kurka za diaska nie mogę sobie przypomnieć nazwy :( choć papier stoi na półce

    OdpowiedzUsuń
  3. No pewnie, ze pamiętam, bo to moja kolekcja, ale nie będę podpowiadać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacyjne męskie karteczki!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna! Na papier kiedyś polowałam, ale już go nie było... A do "męskich" rzeczy jest idealny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Papiery z kolekcji Circles - szkoda, że już niedostępne.
    A Twoja karteczka w męskim wydaniu wspaniała.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. My husband would love that card - great image! Cheers Claire x

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!