niedziela, 13 maja 2012

Inspiracja z tagiem

Dzisiaj kolejne 'moje' wyzwanie na blogu Stempell & Kartoon i mam nadzieję, że się przyłączycie :)))
Czasu trochę jest bo czekamy na Wasze prace do 3 czerwca. Po więcej szczegółów zapraszam na firmowy blog, gdzie można zobaczyć piękne prace dziewczyn DT.
Zobaczcie też jaka nagroda na Was czeka.
A mój tagowy projekt wygląda tak:

to tylko szczegół, a tu całość:
Trochę nazbierało się tych warstw, dodatków, dawno tak nie szalałam...
Zastanawiam się czy kartka jest w stylu vintage, czy bardziej shabby. Jak sądzicie?
A skoro na obrazku jest dziecko to mogę zgłosić pracę na wyzwanie Vintage Cafe Card Challenge #17 "Dziecko"
Pozdrawiam ciepło i życzę spokojnej nocy.

19 komentarzy:

  1. This card is beautiful! I love how the frames get bigger and bigger and I love your use of all the diecuts, too! Well done!

    OdpowiedzUsuń
  2. proszę, prooooszę szalej częściej!
    Efekty są bardzo pozytywnie zadziwiające! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna! Te warstwy, przeszycia robią wrażenie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja bym powiedziała, że raczej vintage bo to łączenie starego (zdjęcie dzieci) z nowoczesnością (geometryczne kształty). Jednak jak by tego nie klasyfikować, wyszło niebiańsko.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna kartka!

    Dziękuję za miłe słowa pod moją "makową" kartką.
    Kupując ten wykrojnik myślałam, że służy on do takiego właśnie użycia ;) Następna kartka ma już maki wycięte prawidłowo :))

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. słodka i bardzo delikatna karteczka

    OdpowiedzUsuń
  7. Faktycznie poszalałaś z dodatkami, ale całość jest piękna, delikatna i romantyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczna kartka:) śliczna!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna, słodka, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Just beautiful, Irena! You always add the most wonderful details! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Prawdziwe cudo! Niezwykle delikatna :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Karta Deluxe! Flawless wykonanie! Jestem podekscytowany! Dziękujemy za udział w dziele VCCC

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękna i bardzo delikatna.

    OdpowiedzUsuń
  14. Let me thank you for joining our challenge at the Vintage Cafe! Adorable card indeed. Can't wait to see more of your work. Best of Luck!

    OdpowiedzUsuń
  15. jak dla mnie shabby - ale zwał jak zwał - piękna jest bez wątpienia!

    OdpowiedzUsuń
  16. Very nice, tender work. Stunningly beautiful! Thank you for visiting us at the VCCC)

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję! Zostałaś dzięki tej karteczce Приглашенным дизайнером :)

    OdpowiedzUsuń
  18. ta kartka jest piękna, te delikatne kolory i romantyczny klimat, idealnie wykończona :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!