czwartek, 3 maja 2012

FYI Challenge # 29

Na Pinterest jest taka ciekawa tablica Favorite Places & Spaces (w wolnym tłumaczeniu: ulubione miejsca i przestrzenie), takie właśnie jest nowe zdjęcia z wyzwania For Your Inspiration.

 Prawda, że piękne miejsce? Nie tylko na majowe wypady... :)

Co dwa tygodnie Steph podaje nowe inspirujące zdjęcia z niesamowitymi miejscami. Waszym zadaniem jest tylko jego interpretacja w dowolny sposób, dowolnymi technikami. Tym razem 'musiałyśmy' wykorzystać jeden z digi stempli ze sklepu sponsora Fresh Brewed Designs
Ja wykorzystałam Ladybug Teapot.
Ci co mnie dobrze znają wiedzą, że kolorowanie obrazków nie jest moją ulubioną 'działką' w kartkowaniu, dlatego mój obrazek ozdobiłam w minimalnym stopniu.
A na wyzwanie przygotowałam taga:
Spinacz biurowy to nie tylko ozdoba, ale wykorzystany został z drugiej strony do
no właśnie taka orzeźwiająca herbata dobra jest na upalne dni :)
Zapraszam po więcej, wspaniałych inspiracji na blog For Your Inspiration.

I na koniec mała uwaga! Popieram wypowiedź malflu na temat filmu "Nietykalni"  
- warto go zobaczyć! 
W kinie! 
A potem za jakiś czas kupić sobie na DVD. Z pewnością u mnie będzie stał obok 'Amelii'
Miłego dnia dla wszystkich!

9 komentarzy:

  1. Your two tags are beautiful ! I love all the elements & colours. The photo inspiration is another beauty. Your Mother's day card on previous post is also very beautiful. Thank you for your kind comments at my blog, have a great day, Shirley.

    OdpowiedzUsuń
  2. Love this tag. You've added so many wonderful elements and textures to it. Great idea to attach the tea bag like that.

    OdpowiedzUsuń
  3. Great Tag fabulous details i love this Hugs Elaine

    OdpowiedzUsuń
  4. Irenko, dziękuję za odwiedziny:) Ja tez pomyślę jutro o Twojej córce:) Mam nadzieję,że wszytko pójdzie im dobrze:)

    OdpowiedzUsuń
  5. So cool! Love the tiny "drip" of tea. And great idea using the paperclip!

    OdpowiedzUsuń
  6. What a GORGEOUS tag! I love how the inspiration image is like an escape and so is your tag. The drop of tea is FABULOUS!! LOVE IT!!

    I am so very happy and honored to sponsor For Your Inspiration for this challenge.
    Big Smiles,
    Heather

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!