wtorek, 3 kwietnia 2012

Skromnie, wielkanocnie

oraz w nietypowych (wielkanocnych) kolorach moje kartki.
 czekoladowe jajo, z dodatkiem perełek, embossingu, kawałka juty to moja pierwsza propozycja.



 kolejna również w nietypowych barwach, z maleńkimi różyczkami, wykrojnikiem Memory Box, stempelkiem ze sklepu Stempell&Kartoon.
 ostatnia z minimalnymi ozdobami, bez jaja, ale z krzyżem.

Wszystkie trzy przygotowane na kolejne wyzwanie na blogu UHK Gallery Inspiracje 'Wielkanocnie'
gdzie na Wasze prace czekamy do 13 kwietnia. 

Te trzy kartki poleciały do mojej rodziny, mam nadzieję, że dotarły już na miejsce ;)
Pozdrawiam ciepło :*

16 komentarzy:

  1. Wszystkie kartki piekne, ale czekoladowe mnie zachwyciło:)!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dokładnie ,tak ja Ludkasz!!Czekoladowe jajo mistrzostwo świata!!!!Embossing..te wszystkie dodatki..kolor-CUDENKO !

    OdpowiedzUsuń
  3. Kazda piekna :) Moja ulubona to pierwsza - cudna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta pierwsza karteczka zauroczyła mnie! Jest niezwykła, delikatna i bardzo oryginalna!

    OdpowiedzUsuń
  5. choć nie jestem fanką jajek to dwie pierwsze mnie zachwyciły! Piękne wykonanie

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne!!! szczególnie pierwsza mnie zauroczyła!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudne karteczki, zwłaszcza ta pierwsza:) Jest rewelacyjna:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwsza kartka jest fantastyczna!!! Jest elegancka, delikatna...cudo!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. embossing to dla mnie czarna magia, więc najbardziej zachwyciła mnie ta pierwszA:)

    OdpowiedzUsuń
  10. where did you get that egg stamp!is iit a stamp or embossing folder ,i have to have it!! ,my goodness you are very talented

    OdpowiedzUsuń
  11. Pierwsza the best - cudny stempelek mrrrrrrrau

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!