piątek, 20 kwietnia 2012

Podsumowanie, Bingo i FYI

To zacznę od końca - od wczoraj jest nowe wyzwanie na blogu For Your Inspiration.
Jak zwykle Steph przygotowała piękną fotografię:
  Moja interpretacja wygląda tak:
Córka jako pierwsza oceniła moją pracę: kolory nawet podobne zrobiłaś, no i udało się uchwycić przynajmniej jedno koło - odbicie słońca... Grunt to rodzinka ;)
Zapraszam do inspirującej zabawy na blogu FYI. 
Zobaczcie jakie piękne prace wykonały zdolne dziewczyny.
*****
Kolejne dzisiejsze wyzwanie na blogu Digi Scrap nosi nazwę BINGO
Oto wytyczne:
1. wybieramy linię bądź skos i wg, niej robimy ( możliwe jest oczywiście podwójne lub nawet potrójne bingo)
2. można dodać inne elementy, ale te z wybranej linii schematu muszą się zgadzać
3. kwiaty muszą być  "żywe" (kupne, robione, materiałowe ale nie narysowane czy nadrukowane)

Moja kartka zawiera: kropki, embossing oraz guzik. Digi stempelek Łódka autorstwa Caro78:
Podobają mi się możliwości tego stempelka, jak widać użyłam go na 'części'. Dzięki temu powstała mi łódka z elementem 3D.
Zapraszam do zabawy w BINGO :)
***
I ostatnia sprawa na dzisiaj - ogłoszenie wyników tego Candy
Pod postem pozostawiono 100 komentarzy, nie wszystkie zawierają 'chęć udziału' dlatego odliczyłam je.
Pozostały więc 96, które "wrzuciłam" do mojego ulubionego RANDOM.ORG 

I mamy numer 49, który należy do:
.
.
.
.
.
Gratuluję i  proszę o adres na mojego maila :)
A tak wygląda środek exploding box'a i dodatki:
odrobina prawdziwych słodkości,
 odrobina wykrojnikowych, embossingowanych elementów
oraz kilka cytatów o słodkościach :)))

Na dzisiaj to wszystko, udało mi się w końcu nadrobić zaległości postowe, spowodowane problemami z netem.
Pozdrawiam ciepło, życzę spokojnej nocy i słonecznej, kreatywnej soboty :*

10 komentarzy:

  1. Świetne prace :)
    Gratuluje zwyciężczyni :)
    Ciesze się, ze stempel się sprawdził i pięknie go użyłaś ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Pudełeczko zachwycające, szczęściara je dostanie;-0
    Kartka z łódeczka świetna.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zwyciężczyni dziękuje za szczęśliwą rękę dotykającą kalwiatury i nie wierzy w swoje szczęście :) Już pisze maila :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Urocze kartki!!!
    Piękny sznur ptaków leci za łódeczką :).

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje! Dzięki za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Beautiful! I love the burlap behind the flower!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!