czwartek, 19 kwietnia 2012

A perfect day!

Witam,
po dłuższej przerwie netowej.... od kilku dni zmagałam się z przymusowym odcięciem od wieści ze świata.
Teraz czas na nadrobienie zaległości...


Ta motylkowa mała kartka to moja praca na wyzwanie Crafty Creations Challenges.
Tematem tym razem jest kolor żółty i drugi, który dodatkowo sami wybieramy. 
Zachęcam do udziału tym bardziej, że wspaniałą nagrodę przygotowała BERNIE:

Motyl powstał  przy użyciu papierów I Lowe SCRAP oraz wykrojnika Spellbinders Nested Butterfly.
Na koniec chciałam zaprosić jeszcze do mojego mini candy...jest mi ogromnie miło, że tyle chętnych osób zapisało się na te drobiazgi, dlatego też postanowiłam jeszcze coś dodać oraz ogłosić zwycięzcę jutro.
Obiecuję, że pokażę zawartość pudełka oraz dodatkowe rzeczy - czas zapisów mija dzisiaj o 21.30.
Wystarczy tylko wyrazić chęć udziału w komentarzu pod postem o tym 
Pozdrawiam i zapraszam jutro :*

11 komentarzy:

  1. Beautiful color combo and such a lovely shaped card, Rudlis!
    smiles,Deena

    OdpowiedzUsuń
  2. A mnie się podoba ta bez mapki. Lubię właśnie takie. Powinnaś częściej oddawać się takiemu szaleństwu. Nie mam nic przeciwko mapkom, i zdaję sobie sprawę, że to spore wyzwanie aby zrobić coś innego niz wszyscy wg takiego samego wzoru, ale te bezmapkowe są ciekawsze. A Ty robisz fajne kartki.

    OdpowiedzUsuń
  3. takie proste a takie piękne...

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczna ta motylkowa kartka:)

    OdpowiedzUsuń
  5. This shaped card is gorgeous! Works so well in the yellows and grey.

    OdpowiedzUsuń
  6. Oryginalna, bardzo mi się podoba =p
    Życzę Powodzenia i Pozdrawiam cieplutko =}

    OdpowiedzUsuń
  7. całkowicie zauroczył mnie kształt tej karteczki!!!
    i jeszcze to ILSowskie połączenie kolorów :) mrrrrr!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Beautiful card - it is just soooo elegant! bx

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!